tørrfisk Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å finne noe anmeldelse fra gamer.no om warhammer? Er de så nasjonalistiske at de ikke anmelder konkurrenter? Speltittel lagt til i emnefeltet etter at tråden vart flytta.-ttt Endret 14. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
War Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kanskje de ikke får til å sette karakter pga skalaen bare går til 1. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Hva skal det bety? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 denne diskusjonen er hatt, det er en førsteintrykks omtale. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Men hvorfor? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ein artikkel som forklarer problematikken rundt MMO: http://www.gamer.no/artikler/slik_vurderer...linespill/51918 Ein anna artikkel som kan vere av interesse: http://www.gamer.no/artikler/vil_du_anmeld...linespill/23505 Tråden blir flytta til tilbakemeldingskategorien. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Nå skjønner jeg. Det virker logisk. Hadde for meg at dere hadde anmeldelse av AoC. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å finne noe anmeldelse fra gamer.no om warhammer? Er de så nasjonalistiske at de ikke anmelder konkurrenter? Vi har for øyeblikket ingen grunn til å anmelde våre konkurrenter, og jeg håper ikke det oppstår grunner til å gjøre det i fremtiden heller :-) (Hvis du syns det var dårlig humor, så kan du trøste deg med at dine påstander om nasjonalisme var hakket værre. Vi har ikke en gang noen Age of Conan-anmeldelse.) Når det gjelder spørsmålet om vi kommer med en Warhammer Online-anmeldelse, så er svaret dessverre nei. Vår skribent la ned mye arbeid i førsteinntrykket, og hadde ikke kapasitet til å følge opp med en anmeldelse. Fremover må man nok regne med at en MMO-anmeldelse på Gamer.no hører til unntaket, i hvert fall inntil vi har mange nok folk til å dekke hele sjangeren på en balansert måte. Vi vil i stedet gjøre vårt beste for å levere innholdsrike sniktitter og førsteinntrykk (uten karakter). Ellers anbefaler jeg talentfulle skribenter, med sans for MMO-spill, til å følge den nederste lenken ttt gav lenger opp i tråden. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Som spiller av World of Warcraft er jeg hjertens enig med Gamer.no's linje rundt MMO, selv nå på Wrath of the lich king oppdager jeg ting med spillet som jeg ikke oppdaget før, som oppdrag jeg ikke har gjort, aspekter med spillet, endringer og "problemer". Det er såpass mye som skal takes i betrakning når det kommer til MMO at en anmeldelse slik man anmelder vanlige spill (som forøvrig slutter) ikke er mulig. Jeg vil ikke si at det er mulig å "anmelde" MMO i.o.m at det er så mange forskjellige ting i spillet, så mange måter å spille på og så mange ting å gjøre at å få et helheltsinntrykk av spillet for å sette karakter blir tilnærmet umulig. Et "inntrykk" er mye bedre, uten karakter, kun et inntrykk av hva spilleren (anmelderen) føler om spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå