Dewil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Var oppom et loft her om dagen og fant denne bryteren. Ikke av det ferskeste jeg har sett. exif inni bildet Så vel forresten nå at dette bildet må ha vært inspirert av PMnormal. Hmm, så det er slik underbevisstheten fungerer altså? Endret 14. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er detaljer og tanker jeg synes er artige her, men den manglende skarpheten ødelegger dessverre hele bildet. For uskarpheten utgjør så og si hele bildet, uten å på noen måte være dekorativ. Sorry, man. Ikke denne gang. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ble det bedre nå? Bildet var nok på grensen av det som er mulig å fikse når det gjelder uskarphet, men jeg tok meg en frihet å gjøre et forsøk...håper det er ok. Ser inspirasjonen fra PMnormal i bildet, og det er greit for meg. Jeg liker bildet godt, og det oser av nostalgi og forgangne tider. S/H kler bildet godt. Men, jeg liker "min versjon" best... Edit: Jeg vet at oppskarpinga jeg gjorde er "over the edge", men i print er bildet faktisk mer enn brukendes...der blir ikke bivirkningene av oppskarpingen på langt nær så tydelige som på skjermen. Endret 14. januar 2009 av Tor Arne Bjørn Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Det er detaljer og tanker jeg synes er artige her, men den manglende skarpheten ødelegger dessverre hele bildet. For uskarpheten utgjør så og si hele bildet, uten å på noen måte være dekorativ. Sorry, man. Ikke denne gang. Verdt et forsøk da Har lært nå at fullformat har endel kortere DOF enn crop på de samme blender tall.. skal se om ikke jeg får kjørt en runde her og "reddet" fokusen på veggen, for bryteren er skærp seh. edit Ser også nå at det må ha skjedd noe under konverteringen min. lagret den som største side på 1200 ut av lightroom og det bildet er ikke skarpt i det heletatt ny versjon kommer om jeg finner ut av feilen Endret 14. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Vel, da har jeg sittet en stund og forsøket å redde fokus. Ikke veldig lett nei. Noe skarpere ble det, men ikke nok desverre. Da er det bare å håpe på at jeg får se bryreren igjen. Legger uansett med utfallet som ble muligens en smule mørk, men det er jo det minste problemet. Takker PM for en god kommentar, satte meg i sving her gitt. og Tor Arne Bjørn for forsøket på å redde bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå