Gå til innhold

Helseadvarsel på spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig burde alle potensielle spillere av voldelige spill bli vurdert av en psykolog før de får tilgang til å kjøpe spillene sine. Dette hadde nok vært det aller sikreste i USA. Da hadde man nok unngått en del "[insert title]-drap" der borte, og verden ville sett at dette er mennesker som sansynligvis er psykopater, som utnytter muligheten til å skylde på noe for å begå drap.

Lenke til kommentar
Det finnes en løsning til dette.

Fjern alt av advarsler i USA, så vil ethvert problem løse seg selv.

"Putt ikke hånden inn i søppelkverneren": Er ganske sikker på at alle vil gjøre dette så snart advarsel-lappen er borte.

Jepp, der sa du det. Regner med at du har lest om den dama som slengte hunden sin inn i mirkobølgeovnen for å tørke den. Etterpå saksøkte hun GE (General Electrics) for ørten hundre tusen dollar fordi bruksanvisningen ikke nevnte noe om at hunder ikke burde tørkes i mirkoen. (Hunden døde selvsagt) :new_woot: Hvis jeg husker rett, så vant hun visst også saken. :dribble:

Can only happen in the United States of America.

Det verste er at dette ser ut til å smitte over til land i Europa au.

Bortsett fra det, mener at jeg leste en artikkel hvor en forsker sa at spill ikke hadde noen som helst innvirkning på folk. Skar det seg, var det på grunn av andre årsaker som var til stede før de spilte, men media likte å hyle opp om at voldelige spill var årskaen.

Nå har jeg spilt FPS eller RPG (voldelige spill), og andre spill i 15 år eller der omkring, kan ikke si at jeg er noe mer voldelig enn før. Heller motsatt ettersom jeg kan ta ut aggresjon i spill. :whistle:

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar
En ny Mr. Thomson?

Han skrev jo at han faktisk hadde venner i det siste brevet jeg såg ifra han...

Amerika blir bare mer og mer latterlig

Tror de allerede har nådd bunnen på det stadiet

Du vet at når man har nådd bunnen er det bare å begynne å grave videre :)

Lenke til kommentar

Tror det må komme advarsel på sengen min og:

Advarsel: Å stå opp om morningen kan føre til at du skader deg i løpet av dagen, hold senge.

under står det.

Advarsel: Ikke legg deg å sov, når du våkner kan du være død.

Hm, merksnodig, kan man våken og finne ut at man har død i løpet av natten? :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...