Islanbadsj Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Siden vold i Amerika aldri har vært lavere har jo helt klart ungdommen blitt mer aggressiv. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 America! Fuck Yeah! Gonna save the motherfucking day yeah! America! Fuck Yeah! According to our intelligence we believe video games has got weapons of mass destruction. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dummeste jeg har hørt! Jeg spiller masse voldelige spill, men jeg er så lite voldelig som man kan få det. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Sikkert ikke lenge før EU innfører det også... "Videospill reduserer sædkvaliteten" "Videospill dreper" Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Skjønner hvorfor terrorister går mot Usa. Usa kommer til og være grunnen til at jorden blir utslettet en dag. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 En ny Mr. Thomson? Gleder meg til den dagen den største industrien i USA er blitt produksjon av advarselslapper. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 America! Fuck Yeah! Gonna save the motherfucking day yeah! America! Fuck Yeah! Der tok du ordene rett ut av munnen på meg gitt Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Amerika blir bare mer og mer latterlig Tror de allerede har nådd bunnen på det stadiet Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Egentlig burde alle potensielle spillere av voldelige spill bli vurdert av en psykolog før de får tilgang til å kjøpe spillene sine. Dette hadde nok vært det aller sikreste i USA. Da hadde man nok unngått en del "[insert title]-drap" der borte, og verden ville sett at dette er mennesker som sansynligvis er psykopater, som utnytter muligheten til å skylde på noe for å begå drap. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Det finnes en løsning til dette. Fjern alt av advarsler i USA, så vil ethvert problem løse seg selv. "Putt ikke hånden inn i søppelkverneren": Er ganske sikker på at alle vil gjøre dette så snart advarsel-lappen er borte. Jepp, der sa du det. Regner med at du har lest om den dama som slengte hunden sin inn i mirkobølgeovnen for å tørke den. Etterpå saksøkte hun GE (General Electrics) for ørten hundre tusen dollar fordi bruksanvisningen ikke nevnte noe om at hunder ikke burde tørkes i mirkoen. (Hunden døde selvsagt) Hvis jeg husker rett, så vant hun visst også saken. Can only happen in the United States of America. Det verste er at dette ser ut til å smitte over til land i Europa au. Bortsett fra det, mener at jeg leste en artikkel hvor en forsker sa at spill ikke hadde noen som helst innvirkning på folk. Skar det seg, var det på grunn av andre årsaker som var til stede før de spilte, men media likte å hyle opp om at voldelige spill var årskaen. Nå har jeg spilt FPS eller RPG (voldelige spill), og andre spill i 15 år eller der omkring, kan ikke si at jeg er noe mer voldelig enn før. Heller motsatt ettersom jeg kan ta ut aggresjon i spill. Endret 14. januar 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
emva Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 En ny Mr. Thomson? Han skrev jo at han faktisk hadde venner i det siste brevet jeg såg ifra han... Amerika blir bare mer og mer latterlig Tror de allerede har nådd bunnen på det stadiet Du vet at når man har nådd bunnen er det bare å begynne å grave videre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bra tiltak detteNei, det er latterlg Amerika blir bare mer og mer latterligJepp Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Advarsel: Spill kan føre til at du morer deg. Overdrevet bruk kan føre til lystig humor, bedre hverdag og en interesse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Advarsel: Bruk av spill fører til bedret øye-hånd-koordinasjon. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Advarsel: Bruk av spill fører til glede. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror det må komme advarsel på sengen min og: Advarsel: Å stå opp om morningen kan føre til at du skader deg i løpet av dagen, hold senge. under står det. Advarsel: Ikke legg deg å sov, når du våkner kan du være død. Hm, merksnodig, kan man våken og finne ut at man har død i løpet av natten? Lenke til kommentar
Svine_pelz Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vel, der er ikke spill produsentene sin feil at foreldrene lar dem spille det.. Lenke til kommentar
Far_til_dine_barn Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det går framover her iverden...akk ja:hm: Lenke til kommentar
o0 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har ikke noe imot skytespill og sånn, jeg nyter faktisk en fps og en pose superchips selv. Men! Spill påvirker, så enkelt er det, dere som mener de ikke gjør det tar feil. Enkelt og greit. Forresten, les her: http://www.dagbladet.no/kunnskap/2002/05/13/330536.html Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tviler på at dette kommer til å bli vedtatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg