wannabe-hacker Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg lurer på hvordan jeg får brukt e.GraphicsPie osv. fordi jeg får ikke til å skrive koden riktig kan noen hjelpe meg med å skrive den riktig??? plzzz Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du må lære deg funksjonskall, overloads og datatyper, så burde det gå helt fint. En funksjon kjennetegnes av ( og ) og inne i parantesene er det forskjellige argumenter skilt med komma. Det kan være flere forskjellige funksjoner med samme navn, men forskjellige argumenter, dette kalles overloads. Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Du må lære deg funksjonskall, overloads og datatyper, så burde det gå helt fint. En funksjon kjennetegnes av ( og ) og inne i parantesene er det forskjellige argumenter skilt med komma. Det kan være flere forskjellige funksjoner med samme navn, men forskjellige argumenter, dette kalles overloads. ok, takk. skal prøve å lære meg det Lenke til kommentar
wannabe-hacker Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Du må lære deg funksjonskall, overloads og datatyper, så burde det gå helt fint. En funksjon kjennetegnes av ( og ) og inne i parantesene er det forskjellige argumenter skilt med komma. Det kan være flere forskjellige funksjoner med samme navn, men forskjellige argumenter, dette kalles overloads. ok, takk. skal prøve å lære meg det takk fr svar!! nå har jeg lært meg det!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå