dahwan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hvis jeg oppdaterer Vista installasjonen min til Windows 7 beta, kan jeg bruke den så lenge jeg vil? Eller kommer betaen til å gå ut på dato og jeg må reinstallere windows? Endret 14. januar 2009 av dahwan Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den vil gå ut på datoen i august eller noe sånt.. men finnes nok av programmer som fjerner den sperren. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Neaty'o 1 august er det visst. Men det er jo sykt lenge til Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) SJOKK. Installasjonen var så godt som ferdig. Den var i "Migrating files" fasen helt på slutten av installasjonen da STRØMMEN GIKK. Nå får jeg en feilmelding som ber meg restarte installasjonen pga error. Hvis jeg prøver "rollback setup" får jeg SAMME HÆLVETES FEILMELDINGA!!! Noe jeg kan gjøre, eller mista jeg akkurat alt innhold på harddisken før jeg engang fikk prøvd windows 7? *Hamrer i rage på tastaturet* EDIT: Valgte "Rollback setup" igjen, og nå fikk jeg opp et cmt vindu. Og her er jeg. Endret 14. januar 2009 av dahwan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå