Gå til innhold

IT-jobb som ikke krever utdanning (papirer)?

Anbefalte innlegg

Hola.

Er typen som lærer fort og har god fantasi, men sliter med å velge et spesifikt prosjekt selv, ettersom de fleste prosjektene jeg kommer på er basert på griskhet, som resten av sammfunnet, men når jeg vil ha et eget prosjekt skal det være for contribution. Resten av prosjektene mine, som da liksom skal contribute med noe, mangler økonomisk støtte, kommer ikke til å nå noen økonomisk fremgang, eller er for ustabilt (no pain no game?).

Så da ender jeg opp med å spørre dere: finnes det individuelle små-jobber e.l på nettet som ikke krever utdannelse o.l?

Liker Perl og litt C++, men C++ har en del.. "vanskelige" deler, men kan ellers generel html, js og php + generel MySql/SQL usage, men lærer meg fort til alt ved å laste ned noe premade som inkluderer kildekode (C++ kan fort bli et unntak her).

Any suggestions? Huff.. Føler på meg at det blir dårlig (cruel) feedback..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Any suggestions? Huff.. Føler på meg at det blir dårlig (cruel) feedback..

Eneste cruel feedback jeg kan komme på må være en språkblanding som ligner artisten Name.

Å lage nettsider er en typisk jobb som kan balle på seg av flere jobber. Man bruker tidligere arbeid som referanse, og besøkende vil merke seg hvem som har gjort jobben om de liker en nettside. En egen nettside med kontaktinformasjon og lenker til referanser vil kanskje være en naturlig start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...