antex Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) hei, jeg trenger et godt headset. kommer til og bli mest brukt til musikk, men skal også brukea til gaming en gang i blandt så jeg trenger mikrofon. får man noe som har ordentlig god lyd i med mikrofon? det er også viktig at det er godt og bruke over lengere tid. Endret 14. januar 2009 av antex Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hei, jeg trenger et godt headset. kommer til og bli mest brukt til musikk, men skal også brukea til gaming en gang i blandt så jeg trenger mikrofon. får man noe som har ordentlig god lyd i med mikrofon? det er også viktig at det er godt og bruke over lengere tid. Sånn ca. hva buskjettet ditt ligger på hadde vært fint å vite her Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 har selv et koss sb\45 , fornøyd med det , god bass i det, kosta vel 3-400kr brukt det i over 1 år, mic'en er god, merker ikke noe til at det er slitt så anbefaler det. eneste minuset med det er at jeg ikke hører kjerringa når hun snakker til meg Lenke til kommentar
antex Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 tenkte rundt 1000 lappen. https://prisguiden.no/product.php?productId=94284 noen som har noen erfaring med det? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 tenkte rundt 1000 lappen. https://prisguiden.no/product.php?productId=94284 noen som har noen erfaring med det? Jeg har faktisk det headset'et det er virkelig ingenting å klage på. - Behagelig å ha på lenge. (mitt gamle, Koss Pro 4AA ble øresmerte etter 2 timer for å sammenligne) - Konge lydkvalitet (merket stor forskjell fra Koss headset'et - digg å både game og høre på musikk med, men nå er ikke jeg er Hi-Fi ekspert) - God lyd i micen, vil jeg si. (har laget en liten Dub med den, så du kan jo høre ) - Det veier nesten ingenting. - Også ser det jo veldig tøft ut Lenke til kommentar
antex Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 da blir det nok det Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har selv Sennheiser PC350 og er voldsomt fornøyd. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå