antex Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, jeg har gått elektro VG1 men kom ut med dårlig karakterer (rett over 2 i snitt) pga magesmerter som legene ikke fant ut av. det gjorde at jeg ikke kom in på elektro VG2 data og elektronikk. derfor skal jeg ta opp fag til sommern for og ha en bedre sjangse til og komme inn til høsten. en kammerat sier at det bare er noe vits i og ta opp de fagene som er avgangsfag, fordi de andre fagene ikke har noe og si for og komme in på VG2. er dette riktig? trenger jeg bare og ha gode karakterer i N&M og Matte? Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du har allerede starter på vidergående, altså du har begynt å dra ut retten din. Du har fem år på å fullføre. Du tar bare første klasse om igjenn. Det skal gå fint. Anbefaler i tilegg å ta en samtale med inntakskontoret rundt dette, hvorfor du gjør det etc. Lenke til kommentar
antex Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 nei skal ikke gå først år om igjen, da kommer jeg 2 år etter det jeg burde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå