Gå til innhold

HP MediaSmart Server

Peivind

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på å kjøpe denne. Før jul kunne man få 500 Gb versjonen for under 4000 kr. Nå ser jeg den står som ikke tilgjenglig i flere nettbutikker som f.eks. Komplett.

Noen som vet hva som har skjedd med denne serveren? Kommer det en ny og bedre variant...eller er den bare gått ut? Vet det er kommen en 1 Tb variant (2*500 Gb)... men det er også eneste forskjellen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har veldig lyst på å kjøpe denne. Før jul kunne man få 500 Gb versjonen for under 4000 kr. Nå ser jeg den står som ikke tilgjenglig i flere nettbutikker som f.eks. Komplett.

Noen som vet hva som har skjedd med denne serveren? Kommer det en ny og bedre variant...eller er den bare gått ut? Vet det er kommen en 1 Tb variant (2*500 Gb)... men det er også eneste forskjellen.

Ja - de er "borte" fra markedet..

Men det ser ut at det kommer nye med større minne og flere harddisker. Og får nytt modellnavn: EX485 og EX487

Lenke til kommentar

Ja - de er "borte" fra markedet..

Men det ser ut at det kommer nye med større minne og flere harddisker. Og får nytt modellnavn: EX485 og EX487

Ok. Tusen takk for svaret ditt. Du vet ikke tilfeldigvis noen release datoer for de nye modellene også?

Endret av Peivind
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...