Gjest gjest jente Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg lurer på hvordan dere mannfolk/gutter reagerer på sexleketøy til jenter? Jeg klarer fint å få orgasme på under to minutter hvis jeg bruker klitorisvibrator, men jeg har enda til gode å komme under oralsex eller ved at en fyr fingrer meg. Er det "greit" å introdusere den lilla lille vennen min eller vil det bli sett på som at han ikke er bra nok o.l ? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er null stress, men snakk med typen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Sannsynligvis vil han foretrekker at du hjelper ham med å få deg til å komme, enn å bare ta den lette veien ut. Hvis han føler at han selv er overflødig og at du hadde reagert på akkurat samme måte om han ikke var der, så hjelper det neppe på verken selvtilliten eller lysten. Det fremstår ikke som et supplement, men heller en erstatning. Hvis du derimot gir ham noen tips til hvordan han kan bli flinkere og etterhvert tilføyer leketøy så kan det gå smoothere. Evt så bryr han seg ikke om hvordan du kommer, og vil ikke se på det som et problem. Da er det jo greit. Men dette er en ting gutter gjerne vil være flinke til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er ikke sexleketøy bare gøy da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er ikke sexleketøy bare gøy da? Personlig hadde jeg synes det var kjempegøy å trekke inn litt leketøy i et ellers vellykket og spennende sexliv, men ikke for å gjøre opp for mine mangler. ^^ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Som sagt før her, kjipt om vibratoren erstatter typen. Kan fint bruke den som krydder, men helst ikke noe mer. Jeg antar du klarer å få orgasme når du selv fingrer? Du kan gjerne la typen vite hva som funker for deg, gi tips. Men ikke gi ordre, det er ofte turn off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg