GoldenHymn90 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har tenkt å kjøpe ei musikkplate fra iTunes Store, men det jeg lurer på er om all musikken jeg finner der har blitt DRM-fri? Og iTunes sier at jeg kan bare kjøpe fra den norske versjonen av nettbutikken, men hvordan blir det når jeg bor i Nederland for tiden? Og sist, men ikke minst; hvordan betaler jeg? Kan jeg f.eks betale 80 kr rett fra min visa? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 DRM-fri: All musikken er ikke DRM-fri enda, kun de som er merket med "iTunes Plus". Betaling: dette kan du gjøre fra ditt VISA-kort ja. Lenke til kommentar
iElg Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Stemme det, men det begynner å komme endel med Plus nå. Du kan jo og åpne en iTunes konto til den amerikanske storen. Der du kan kjøpe filmer, serier og leie filmer. Hvis du skal lage det trenger du enten amerikansk bankkort, eller iTunes Gift Card... Det er en som selger det her fra norge.. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Fikk det til havlpris og fikk koden med en gang på mailen. Er verdt å prøve om du skal kjøpe litt musikk, men og vil ha muligheten til å kjøpe filmer og tv-serier. Så blir det billigere i og med at du får kjøpt gavekortet billigere. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Blir penger trukket med en gang du kjøper en plate på itunes fra det kortet som er registrert i kontoen din, eller må jeg betale manuelt? Lenke til kommentar
iElg Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Blir penger trukket med en gang du kjøper en plate på itunes fra det kortet som er registrert i kontoen din, eller må jeg betale manuelt? Hei, Ja det blir det. Du trykker bare kjøp så skjer betaling og sangen blir lastet ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå