o0 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er bedre å trene og snuse enn å bare snuse da! Jeg slapper mest av i sofaen til noen andre foran en tv. Klarer ikke sitte i ro i min egen sofa, må i noen andre sin. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er så deilig selvmotsigende at folk trener for å så ødelegge kapilærårene i musklene med nikotin, ja du hørte meg, du får dårligere kondis også av å snuse. Tards :!: Tror de fleste vet det, og syns det er verdt det. Men det er såklart idiotisk å satse på fotball og så snuse Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 det varierer hva jeg gjør når jeg skal bare slappe av. god mat og en film, sitte og høre på musikk, bare suse rundt på nettet. i ferier og helger kombineres dette gjerne med iskald pils bare for å slappe av enda mer;) på hytta ved sjøen er det å sitte ved brygga eller platingen i en slapp positur og kikke ut mot havet og alle båtene som passerer. gjerne med kald pils om kvelden;) på hytta ved fjellet er det å komme inn fra kaldt og surt til en god varm peis. se litt på tv,surfe på nettet. dersom været tillater det så kan jeg gå til en fjelltopp og sitte å nyte utsikten derfra. før jeg spenner på meg skiene eller trugene og vandrer ned igjen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg bruker å dra'n når jeg skal kose meg. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg bruker å dra'n når jeg skal kose meg. WIN. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 snus etter trening er sikker vinner. Pizza, film og øl henger høyt det også. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Guitar Hero eller Rock Band. Og såklart; film og popcorn. Endret 16. januar 2009 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva gjør du for å slappe av/nyte/kose deg? Fapfapfap. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg bruker å dra'n når jeg skal kose meg. Jeg er meget overrasket over å ikke ha sett det forslaget tidligere i tråden. Fap = überchill Lenke til kommentar
huggy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Sette seg foran tven med et bra spill og en snus ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå