unserheld Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei og hå. Jeg begynner å bli lei av å komme hjem for å spise middag for å slappe av foran tvn. Har du et annet daglig nyt? For noen er dette sikkert å røyke sigg 24/7, spille pc osv. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Blir ofte å sette seg ned foran pc'en etter skolen og se en film eller nyeste episode av en serie Men såklart, dette er ekstra godt etter å ha tatt en joggetur eller annen trening ! Det er kanskje kjedelig og slitsomt å trene, men det kjennes enda bedre å slappe av etterpå ! Anbefaler det.. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Blir ofte å sette seg ned foran pc'en etter skolen og se en film eller nyeste episode av en serie Men såklart, dette er ekstra godt etter å ha tatt en joggetur eller annen trening ! Det er kanskje kjedelig og slitsomt å trene, men det kjennes enda bedre å slappe av etterpå ! Anbefaler det.. okay film, trening, etc synes jeg og Lenke til kommentar
zennox Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tar en pris snus og ser en god TV-serie. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) 1,5 t TUNG styrketrening etterfulgt av 45 min PulsSpinn, dusje av meg svetten, og sette meg i boblebadet med en feit pris snus og en kald carb/prot shake. Endret 14. januar 2009 av christer-R Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noe av det samme som christer-R, en oppi overleppa er deilig etter skikkelig trening. Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 ta en langtur i skogen finn deg et pent sted, legg deg til å sove! (husk kvikk lunsj) enda bedre med musikk i øra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Workout, dipping tobacco, relax Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Beste jeg veit er å trene, for så å dusje, for så å ta seg en prell, sette av en god kald fanta og se på serier eller game. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 trening er alltid kos. du kan jo alltid prøve å skaffe deg en kjæreste Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 du kan jo alltid prøve å skaffe deg en kjæreste lol'd Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Se film med masse godteri er tingen. Brus+snop og gaming er også digg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Iskald Coca-Cola, på glassflaske. Pink Floyds "Meddle" på platespilleren. Ned på senga og backe opp med masse puter og dyna og stæsj. Ei god bok. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noe av det beste jeg vet er å sette seg på rommet, låse døren så en får fred, sitte der med noen kalde øl, høre på knall musikk, og bare la ølet flyte Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 "la ølet flyte".. Utover golvet ? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hehe, nei. Kanskje jeg skulle skrevet "la alkoholen flyte" og da mener jeg gjennom blodet Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Spiser meg stappmett på taco, setter meg på pcen, skrur på en ny episode av helst Prison Break eller scrubs, og legger inn en snus Cola er også sykt digg både mens og etter man har spist taco. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ta en langtur i skogen finn deg et pent sted, legg deg til å sove! (husk kvikk lunsj) enda bedre med musikk i øra! samme her, men noe herlig folke musikk/ folke metal på øyrene Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er så deilig selvmotsigende at folk trener for å så ødelegge kapilærårene i musklene med nikotin, ja du hørte meg, du får dårligere kondis også av å snuse. Tards :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå