akamond Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg er på jakt etter noen greie hodetelefoner til min ipod. Men lurer på hva jeg skal velge. Har kommet over disse to hodetelefonene og lurer på hvem jeg skal velge. Hva er forskjellen på disse, og hvem ville dere valgt? Lenke til kommentar
lateral Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Testet tilfeldigvis begge disse i butikken i dag. 414 låt overhodet ikke bra. Det var ikke mye bråk i butikken; det holdt med en vanlig samtale 2-3 meter unna for at jeg ikke hørte musikken. 518 var ålreite. Litt vel mye bass for min smak (og jeg liker bass. Tenkte å prøve dem igjen, men vil bruke eq for å se om det demper bulderet. Tenkte ikke på det tidligere i dag Når det gjelder komfort er jeg ikke i tvil: 518, de satt dog litt løst på meg. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 K518 har ikke for mye bass i seg selv, men mange MP3-spillere overdriver bassen. Bruker mine K518 på Sansa Clip og bassen er helt fin. :-) Er i det hele tatt veldig fornøyd med dem, selv om den lange ledningen er litt upraktisk når jeg er ute og går (må bruke strikk på den). Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vurderte selv begge to for et år siden, og prøvde dem i butikken, k414 var dritt i forhold. Jeg bruker en iriver t30 som kilde, og må si at lyden er meget bra. HAr også koblet dem til forsterker og må sio at de spiller HØYT, specs sier at de klarer 2 watt, og for å sammenligne så makser de aller fleste mp3spillere på rundt 30mw. Eneste er at kontakten er svær, og ledningen litt lang. Min kontakt har begynt å gå i stykker Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 må også si at k518 er et godt valg! kjøpte mine for nåen måneder siden og jeg elsker de! god lyd og så sitter de veldig behaglig på hodet! Lenke til kommentar
toffo Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 må også si at k518 er et godt valg! kjøpte mine for nåen måneder siden og jeg elsker de! god lyd og så sitter de veldig behaglig på hodet! Kan ikke si meg annet enn enig. Har hatt K518 med Sansa Clip i halvannet år nå og kan ikke annet enn å anbefale... De satt litt hardt på ørene de første dagene, men etter det har de vært finfine selv over lang tid. Ble dog lei av den lange ledningen og kuttet den. Easy peacy å lodde den på igjen i hodetelefonen for hvermannsen med loddebolt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå