jensemann23 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tenkte oss til Lanzarote i februar. Lurte litt på hva mat koster, og hvor varmt det er der. Jeg fant en uspesifisert reise med Apollo, det eneste som står er "Dobbeltrom". Et annet alternativ er "ettroms leilighet". Hvor stor er sjansen for at vi havner i et forferdelig rom som er helt ubrukelig og ekkelt? Jeg har aldri reist uspes. før, så håper på svar. reisen koster 5600 for 2 stk i en uke , fra trondheim. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 I februar har du varm sol, men kald vind og kaldt badevann. Lenke til kommentar
jensemann23 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 flere som har vært der? Lenke til kommentar
Hel1a89 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hei! Jeg kom hjem fra Lanzarote nå på fredag. På Lanzarote er det mye vind, så hvis sola forsvinner blir det fort kjølig. Jeg vil si at været tilsvarer en god norsk sommer, hvis du er heldig (ca20-24 grader i skyggen). Vi var i Puerto del carmen, hadde et flott hotell og badet mye i bassenget (som var oppvarmet), og solet oss. Var da ganske heldig med været. Kveldene er veldig kjølige, så ta også med varme klær. Hotelstandaren på Lanzarote er nok stort sett veldig bra, slik som jeg oppfattet det. Så du skal nok ha max uflaks for å få et dårlig hotell. Prisene er helt greie. Middag ute koster mellom 10-15 EURO. Du får Lunsj for ca 7-10 EURO. frokost får du for ca 3 EURO. Det som jeg ble sjokkert over var de dyre prisene på butikkene! Lønner seg å spise ute. Mange av utfluktene var også overpriset. Vi betalte ca 5000kr for 2 stk i en uke og fikk et fantastisk flott hotell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå