NasX Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hei, jeg har et AOpen AX6BC hovedkort. Problemet er at BIOS ikke finner en HD jeg har koblet på som slave. Den er 120GB og det tror jeg ikke et så gammelt hovedkort støtter. Noen som vet hvordan dette fikses? Er det Flash minne på et så gammelt kort? Må jeg oppdatere med ny BIOS eller er det bare noen innstillinger som må gjøres? Jeg har vært på sidene til AOpen.com men har ingen aning på hvilke versjon jeg skal bruke (hvis jeg trenger ny bios) Lenke til kommentar
betus Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du skriver at du har vært inne på hjemmesiden til Aopen, hvis du går til download og videre til BIOS oppdatering, og søker på hovedkortet ditt (AX6BC) kommer det opp flere alternativer, last ned siste versjon, (se på dato), den versjonen som "fixer" problemet ditt, heter R2.41, men det er IKKE siste versjon. NB!! før du oppdater eller flasher BIOS med ny versjon, vær sikker på at du vet hva du gjør, eller få hjelp, gjør du det feil, får du et kjempeproblem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå