Gå til innhold

Noen som har smakt denne drikken? "Feel good drinks"

djgudleif

Anbefalte innlegg

Fy faen. Gikk en tur innom 7/11 i går mens jeg venta på bussen.

Jeg har sluttet med brus, godteri og slikt, så jeg så etter noe sunt men godt.

Jeg bestemte meg for å prøve en sånn:

feel_good_small.jpg

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY******* FAEEEEENNNN så godt det var.

Og det er visstnok sunt også, ingen sukker tilsatt, ingen dårlige ingredienser, og det føltes sunt.

Og det er lagd for å være sunt.

Ingen søtstoffer + ingen sukker = lite smak?

SÅ ABSOLUTT IKKE! Det er 100% ren juice! FY FAEN FOR EN FYLDIG OG GOD SMAK, AKURATT SOM JEG LIKER DEN, IKKE FOR STERK SMAK HELLER. WTF SÅ GODT.

Prøvde den lilla. Hmm, kanskje jeg skal prøve en annen i morgen.

GLEDER MEG SYKT. :love:

Det eneste negative var prisen. Det kosta nemlig 29 kr for ei lita flaske.

Men, det er jo 7/11. Ser for meg at det ville kosta rundt 15 kr på en vanlig butikk, sikkert enda billigere på nettet, hvis det kan bestilles.

Feel good drinks!

Det fåes visst i store flasker også.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en sånn flaske på ICA en gang, for å prøve den (tror det var nr. 2 fra venstre). Smakte jo ganske godt, men har ikke kjøpt noen flere ganger. Sikkert et greit alternativ for dem som er veldig bevisste på å unngå masse tilsatt sukker og kunstige søtstoffer (det er selvsagt en del sukker i drikken, men ikke store mengder tilsatt sukker som i brus og lignende). Og så var etikettdesignet ganske tiltalende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Den ser veldig god ut, hvor stor er flasken?

Ikke la deg lure at det sier ikke noe sukker tilsatt, ta heller en titt på hva som står bakpå, sjekk energi i form av karbohydrater!

btw:

feelsgoodmangreen.jpg

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Eeelsker feel good drinks :new_woot: Jeg synes eple/blåbær er den beste.

Har bare funnet de på Ica og Ultra av matvarebutikker. Har heller ikke sett store flasker i norge.

Gramex: Snapple har vært på det norske markede i hvert fall i 20 år så tror de fleste vet om de. I tillegg er det kjipt i forhold til Feel good drinks, som er "ny".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Når vi nevner eksklusive varer på 7-11, så har jeg blitt anbefalt "BEN & JERRY'S ice cream". Som alt annet amerikansk så vil den tette blodårene dine på 0.7 sekunder og få deg til å ese ut som en ballong med en matchvekt på 130kg :grin:

post-54720-1232049394_thumb.jpg

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Det er nok sukker i den
Ja det er det, men bare det som naturlig finnes i frukten og bærene.

Drinken er laget av en blanding fruktkonsentrat, fruktekstrakt, og fruktpuré. (Ikke puré i alle typene). Det inneholder også aroma, fargestoff, og stabilisator (stivelse).

Lenke til kommentar
Det er nok sukker i den

Drinken er laget av en blanding fruktkonsentrat, fruktekstrakt, og fruktpuré. (Ikke puré i alle typene). Det inneholder også aroma, fargestoff, og stabilisator (stivelse).

Det stod ikke noe om fargestoffer, eller hvertfall ikke av typen e-stoff. Det stod at det var ekstrakt fra planter og andre naturlige ting.

Lenke til kommentar
Det er nok sukker i den

Det stod ikke noe om fargestoffer, eller hvertfall ikke av typen e-stoff. Det stod at det var ekstrakt fra planter og andre naturlige ting.

E-stoffer kan da være så naturlige som bare det, de.

Lenke til kommentar

Jeg synes enkelte Snapple-varianter også smaker bra, jeg. Ikke at jeg har testet dem ut så veldig systematisk eller nylig, men kan ikke huske å ha vært direkte misfornøyd heller. De spiller vel også litt på dette med naturlighet?

Lenke til kommentar

Tja, på flaska står det "12% frukt og 88% avhengighet". Eg tenkte umiddelbart på sukker og kunstige søtningsstoffer, men har ikkje utforska det stort. Naturleg smakte iallefall ikkje jordbær/kiwi-versjonen, den var grusomt kunstig og vond.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...