djgudleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Fy faen. Gikk en tur innom 7/11 i går mens jeg venta på bussen. Jeg har sluttet med brus, godteri og slikt, så jeg så etter noe sunt men godt. Jeg bestemte meg for å prøve en sånn: FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY******* FAEEEEENNNN så godt det var. Og det er visstnok sunt også, ingen sukker tilsatt, ingen dårlige ingredienser, og det føltes sunt. Og det er lagd for å være sunt. Ingen søtstoffer + ingen sukker = lite smak? SÅ ABSOLUTT IKKE! Det er 100% ren juice! FY FAEN FOR EN FYLDIG OG GOD SMAK, AKURATT SOM JEG LIKER DEN, IKKE FOR STERK SMAK HELLER. WTF SÅ GODT. Prøvde den lilla. Hmm, kanskje jeg skal prøve en annen i morgen. GLEDER MEG SYKT. Det eneste negative var prisen. Det kosta nemlig 29 kr for ei lita flaske. Men, det er jo 7/11. Ser for meg at det ville kosta rundt 15 kr på en vanlig butikk, sikkert enda billigere på nettet, hvis det kan bestilles. Feel good drinks! Det fåes visst i store flasker også. Endret 13. januar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
GeO Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kjøpte en sånn flaske på ICA en gang, for å prøve den (tror det var nr. 2 fra venstre). Smakte jo ganske godt, men har ikke kjøpt noen flere ganger. Sikkert et greit alternativ for dem som er veldig bevisste på å unngå masse tilsatt sukker og kunstige søtstoffer (det er selvsagt en del sukker i drikken, men ikke store mengder tilsatt sukker som i brus og lignende). Og så var etikettdesignet ganske tiltalende. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det både så og hørtes godt ut. Må prøves om jeg kommer over det. Håper det blir en erstatning for brus Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Å, var de? Jeg har sett på de så mange ganger på butikken. Det er en helsekost-butikk da. Tror de kostet 29,- så er derfor jeg ikke har kjøpt de, men nå skal jeg jaggumeg prøve en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Den ser veldig god ut, hvor stor er flasken? Ikke la deg lure at det sier ikke noe sukker tilsatt, ta heller en titt på hva som står bakpå, sjekk energi i form av karbohydrater! btw: Endret 14. januar 2009 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Det er nok sukker i den ja, det er bare ikke TILSATT sukker. Så det som står der er enten sukker fra konsentratet, eller fruktsukker eller wtf det heter de mener. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 De har en annen god drikk på 7/11 også, den heter snapple, er god den også Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så etter "Feel good drinks" på senteret i sta... Fant det ikke Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Eeelsker feel good drinks Jeg synes eple/blåbær er den beste. Har bare funnet de på Ica og Ultra av matvarebutikker. Har heller ikke sett store flasker i norge. Gramex: Snapple har vært på det norske markede i hvert fall i 20 år så tror de fleste vet om de. I tillegg er det kjipt i forhold til Feel good drinks, som er "ny". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Når vi nevner eksklusive varer på 7-11, så har jeg blitt anbefalt "BEN & JERRY'S ice cream". Som alt annet amerikansk så vil den tette blodårene dine på 0.7 sekunder og få deg til å ese ut som en ballong med en matchvekt på 130kg Endret 15. januar 2009 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er nok sukker i denJa det er det, men bare det som naturlig finnes i frukten og bærene. Drinken er laget av en blanding fruktkonsentrat, fruktekstrakt, og fruktpuré. (Ikke puré i alle typene). Det inneholder også aroma, fargestoff, og stabilisator (stivelse). Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 den er nok ikke spesielt mye sunnere enn brus, men godt - det smaker den. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Det er nok sukker i denJa det er det, men bare det som naturlig finnes i frukten og bærene. Drinken er laget av en blanding fruktkonsentrat, fruktekstrakt, og fruktpuré. (Ikke puré i alle typene). Det inneholder også aroma, fargestoff, og stabilisator (stivelse). Det stod ikke noe om fargestoffer, eller hvertfall ikke av typen e-stoff. Det stod at det var ekstrakt fra planter og andre naturlige ting. Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Ja! FEELGOOD DRINKS!!! Lika alt det kule som står på flaska BTW!!! Orange+mango elik dritgod! Endret 16. januar 2009 av Slim91 Lenke til kommentar
GeO Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er nok sukker i denJa det er det, men bare det som naturlig finnes i frukten og bærene. Drinken er laget av en blanding fruktkonsentrat, fruktekstrakt, og fruktpuré. (Ikke puré i alle typene). Det inneholder også aroma, fargestoff, og stabilisator (stivelse). Det stod ikke noe om fargestoffer, eller hvertfall ikke av typen e-stoff. Det stod at det var ekstrakt fra planter og andre naturlige ting. E-stoffer kan da være så naturlige som bare det, de. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Å? Yay. Endret 16. januar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Om det smaker som Snapple står eg over, makan til kvalmande greier. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Det smaker ikke som snapple, haha. Dette smaker veldig mildt og friskt. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg synes enkelte Snapple-varianter også smaker bra, jeg. Ikke at jeg har testet dem ut så veldig systematisk eller nylig, men kan ikke huske å ha vært direkte misfornøyd heller. De spiller vel også litt på dette med naturlighet? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tja, på flaska står det "12% frukt og 88% avhengighet". Eg tenkte umiddelbart på sukker og kunstige søtningsstoffer, men har ikkje utforska det stort. Naturleg smakte iallefall ikkje jordbær/kiwi-versjonen, den var grusomt kunstig og vond. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå