Myztique Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei. Jeg tenker på å ta opp noen fag som privatist dette semesteret, men er usikker på om jeg burde ta alle. Tenker på filosofi 1, filosofi 2, 2BI, 2 ENG 1, og 3 ENG A muntlig. De to siste fagene hadde jeg på vgs, men ønsker å forbedre karakterene. Er noen andre som har tenkt til å opp disse fagene også? Noen som har tatt de før og som har noen tips? Er usikker på 2BI. Er det vanskelig å lese seg til en god karakter i det? Hvordan har dere løst dette med elevforsøk? Fikk dere øvd dere før eksamen? Jeg er åpen for å møtes for å diskutere pensum.. bor i Bærum. Mvh Maria Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Med litt systematisk arbeid tror jeg ikke det vil være et problem, spesielt når du har hatt de to engelskfagene tidligere. 2BI er null problem, det er et puggefag, så det kan fint leses til en god karakter. Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Takk for svar Jeg gikk ut av VGS i 2006, så er en stund siden jeg tok de engelskfagene. Har studert hele tiden siden da, og er deltidsstudent på UIO i år. Fant nettopp ut at den skriftlige eksamenen i 2 Engelsk 1+2 er samme dag som jeg har eksamen på UIO. Denne våren er jo siste sjanse til å ta opp fag fra 2. kl. etter reform 94. Tror dere det er noen mulighet for at jeg får utsatt den eksamenen? Evt. får tatt den en dag det holdes eksamen i et annet fag?Er bekymret nå.. Kan ikke droppe eksamen på UIO, da mister jeg studieplassen. Blir vel bortkastet å ta kun muntlig eksamen 2 Engelsk 1+2?! Må få ringt privatistkontoret.. Så man trenger ikke å gjennomføre noen elevøvelser i 2BI? Utfra det jeg har funnet ut ved å google på nettet, virker som om det er en sjanse for å bli spurt om det på eksamen. Endret 14. januar 2009 av Myztique Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå