Gå til innhold

Ta opp filosofi 1, 2BI, 2 ENG 1, og 3 ENG A? Noen tips?

Myztique

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenker på å ta opp noen fag som privatist dette semesteret, men er usikker på om jeg burde ta alle. Tenker på filosofi 1, filosofi 2, 2BI, 2 ENG 1, og 3 ENG A muntlig. De to siste fagene hadde jeg på vgs, men ønsker å forbedre karakterene. Er noen andre som har tenkt til å opp disse fagene også? Noen som har tatt de før og som har noen tips? Er usikker på 2BI. Er det vanskelig å lese seg til en god karakter i det? Hvordan har dere løst dette med elevforsøk? Fikk dere øvd dere før eksamen? Jeg er åpen for å møtes for å diskutere pensum.. bor i Bærum.

Mvh Maria

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar :)

Jeg gikk ut av VGS i 2006, så er en stund siden jeg tok de engelskfagene.

Har studert hele tiden siden da, og er deltidsstudent på UIO i år.

Fant nettopp ut at den skriftlige eksamenen i 2 Engelsk 1+2 er samme dag som jeg har eksamen på UIO. Denne våren er jo siste sjanse til å ta opp fag fra 2. kl. etter reform 94. Tror dere det er noen mulighet for at jeg får utsatt den eksamenen? Evt. får tatt den en dag det holdes eksamen i et annet fag?Er bekymret nå.. Kan ikke droppe eksamen på UIO, da mister jeg studieplassen. Blir vel bortkastet å ta kun muntlig eksamen 2 Engelsk 1+2?! Må få ringt privatistkontoret..

Så man trenger ikke å gjennomføre noen elevøvelser i 2BI? Utfra det jeg har funnet ut ved å google på nettet, virker som om det er en sjanse for å bli spurt om det på eksamen.

Endret av Myztique
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...