datadarling Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvor skal jeg begynne....? Jeg er ikke spesielt erfaren med software generelt (les:dum). Min sønn bruker msn og han fikk inn et virus i kveld. Et av disse falske virusvarslene som ber deg laste et program for å bli kvitt viruset. Jeg gikk inn på disse sidene og skulle til å følge oppskriften: 1. last malwarebytes anti-malware. Gikk inn på sidene, startet å laste programmet - og her er problemet nå: jeg lurer på om det var viruset jeg lastet. Prøvde å være forsiktig, men det var vanskelig å se om det var det riktige programmet jeg lastet. Jeg tror det ble feil. Programmet som nå har lagt seg på skriveborde tkaller seg "Check pc for errors". Det startet straks å søke etter feil. Jeg forsøkte å stanse det, men det var ikke helt enkelt. Hva tror dere? Var det viruset jeg lastet? Hav gjør jeg? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Prøv å laste ned Malwarebytes en gang til fra følgende link: Malwarebytes Anti-malware (På siden som kommer opp, klikker du på Download Now (2.57MB) Endret 13. januar 2009 av norbat Lenke til kommentar
datadarling Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Prøv å laste ned Malwarebytes en gang til fra følgende link: Malwarebytes Anti-malware(På siden som kommer opp, klikker du på Download Now (2.57MB) Prøvde å laste en gang til. Nå får jeg spørsmål om jeg vil laste et program som heter "Spyware doctor setup" Har en mistanke til atdet også er bare tull. Skal programmt hete "malewarebytes antimalware"? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ting tyder på at du klikker på feil link Når du har klikket på Download Now, vil du komme til en ny sider. På denne siden gjør du følgende: Under teksten Thank you for downloading Malwarebytes' Anti-Malware Står denne setningen: Your download will begin in a moment. If it doesn't, click here to try again. Klikk på click here Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå