The7thSense Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei alle sammen: Har nettopp innstallert nytt hovedkort, altså EVGA x58. Alt virket flott til å begynne med, men så skulle jeg innstallere Windows LIVE Messenger. Midt i innstallasjonen låste pc'en seg. Da jeg slo den av og på igjen ville ikke hovedkortet boote opp igjen. Leser av på LED-displayet følgende: Den står i ca. 10 sek. på 68. Deretter skifter den mellom EA-01-02 og 68. Den lager heller ikke det pipet som den skal når man re-setter pc'en. Har prøvd å re-sette cmos, prøve 1 brikke ram på både slot 1-3 og 5. Kommer ingen pip eller noe om jeg starter pc'en uten både minne og skjermkort. Noen som kan hjelpe meg med dette? Kan noe ha blitt ødelagt? Kjempe takknemelig for alt av forslag. Maskinvare: Står i signatur. Beklager, ser nå at denne er i feil kategori. Om mulig kan den flyttes til datamaskinen virker ikke. Endret 13. januar 2009 av The7thSense Lenke til kommentar
War Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Resatt biosen på rett måte og fortsatt ingen boot? Endret 16. januar 2009 av War Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Resatt biosen på rett måte og fortsatt ingen boot?Ja, fortsatt ingen boot Også prøvd å ta ut alt å sette det inn igjen. Skjønner ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå