Ozelot Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Heisann! Jeg vil gjerne dele nettverket fra en data , videre til en ruter, for så ut til andre maskiner. Det jeg ikke vet , er hvordan. Jeg har det innebygde og et Realtek pci-kort og en bråte med TP-kabel. Noen som kan fortelle hvordan jeg skal gå frem? (eller peke meg i rett retning) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis jeg har forstått deg riktig: Gå til nettverkstilkoblinger, også egenskaper for den tilkoblinga du vil dele. Deretter avansert også første hake(tillatt bla bla bla). Nå snakker jeg XP, aner ikke i Vista. Har slitt mye med dette, men greide det en gang for lenge siden. Prøv også: http://support.microsoft.com/kb/306126 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) En betjent nevnte noe om å bridge de to koblingene som jeg har i nettverkskoblingene, så jeg gjorde det(og bare det), men det fungerte ikke da heller. Får prøve litt videre og teste litt. Endret 14. januar 2009 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå