entername Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei Skal ha meg ein god stereo forsterker til avspeling av varierte typer musikk. Eg har i utganspunktet ikkje sitt meg ut og bruke meir enn 15 000kr på forsterkeren. Den skal brukast saman med eit par Dynavoice Challenger M65 høgtalara og ein Cambridge Audio Azur 540 V.2 cd spelar. Sjøl ser eg for meg Lyngdorf SDAI 2175 eller Cambridge 840A V.2 som gode alternativ. Det som er viktig for meg er at forsterkern kan spele gjennom eit par plate utan og bli overoppheta samt at den speler nøytralt og ikkje framhever enkelte toner over andre (som t.d. mellomtoner eller basstoner). Sistnemte reknar eg eigentleg ikkje er noko problem når ein beveger seg opp i denne prisklassen. Eg rekner og med at begge forsterkarane forsovidt leverer kraft nokk til og drive høgtalarane sjikkelig. Dersom nokon skulle ha nokre andre tips innanfor samme prisklasse er det berre og gje beskjed. Om nokon og kunne fortalt litt om kva Lyngdorfs PWM teknologi har og seie for lyden både i form av negative og positive ting hadde det vert kjekt. Innser at det her blei eit utruleg langt innleg, beklager det men takker alle som tok seg tid til og lese gjennom det og håper dei luftar sine synspunkt om dei har nokon :-) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ville tatt en titt på Abrahamsen også. Det ble årets budsjettforsterker hos Fidelity. Lenke til kommentar
Malux Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Abrahamsen har en veldig varm signatur da, spesielt i bassområdene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hegel H100 har du jo faktisk råd til! Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei Skal ha meg ein god stereo forsterker til avspeling av varierte typer musikk. Eg har i utganspunktet ikkje sitt meg ut og bruke meir enn 15 000kr på forsterkeren. Den skal brukast saman med eit par Dynavoice Challenger M65 høgtalara og ein Cambridge Audio Azur 540 V.2 cd spelar. Sjøl ser eg for meg Lyngdorf SDAI 2175 eller Cambridge 840A V.2 som gode alternativ. Det som er viktig for meg er at forsterkern kan spele gjennom eit par plate utan og bli overoppheta samt at den speler nøytralt og ikkje framhever enkelte toner over andre (som t.d. mellomtoner eller basstoner). Sistnemte reknar eg eigentleg ikkje er noko problem når ein beveger seg opp i denne prisklassen. Eg rekner og med at begge forsterkarane forsovidt leverer kraft nokk til og drive høgtalarane sjikkelig. Dersom nokon skulle ha nokre andre tips innanfor samme prisklasse er det berre og gje beskjed. Om nokon og kunne fortalt litt om kva Lyngdorfs PWM teknologi har og seie for lyden både i form av negative og positive ting hadde det vert kjekt. Innser at det her blei eit utruleg langt innleg, beklager det men takker alle som tok seg tid til og lese gjennom det og håper dei luftar sine synspunkt om dei har nokon :-) Er ikke veldig bevandret blant dyrere stereoforsterkere. Ta en tur på avforum.no, der får du seriøse tips. Et alternativ er faktisk brukt. Med budsjettet ditt kan du bevege deg opp i high-end segmentet på brukt. Stereo forsterkere blir heller ikke utdatert slik som surround. Rubrikk.no søker for deg på finn og endel hifi bruktsider. God jakt ! Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 lyngdorfen uten tvil.men vikyigst og finne ut hvordan lyd du liker.. Lenke til kommentar
entername Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Ser eg må moderere budsjettet litt her (bilen knakk litt saman) Har uansett hatt meg ein tur og høyrt litt på Lyngdorfen og Cambridgen. Etter og ha høyrt førsnemte er sistnemte eigentleg ikkje noko alternativ lenger Men må jo og ta hensyn til at NAD no har komt med ein ny forsterkar som skal konkurere med desse to. Reiser mest truleg sta og tester alle tre sjikkelig innen 1 månes tid. Hegelen som blei nemt tidlegare var jo ein smule spennande men den blir litt dyr for meg. Abrahamsen leverer rett og slett for lite kraft til høgtalarane. 75 watt er jo det eg har i dag og å eg merker at det eigentleg er i minste laget. Ellers har eg skumma litt gjennom AVForum og det virker for meg som lyngdorfen får utruleg mykje skryt der, so langt er den min favoritt so får vi sjå om nad-en er betre i mine øyre :-) Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ser eg må moderere budsjettet litt her (bilen knakk litt saman) Har uansett hatt meg ein tur og høyrt litt på Lyngdorfen og Cambridgen. Etter og ha høyrt førsnemte er sistnemte eigentleg ikkje noko alternativ lenger Men må jo og ta hensyn til at NAD no har komt med ein ny forsterkar som skal konkurere med desse to. Reiser mest truleg sta og tester alle tre sjikkelig innen 1 månes tid. Hegelen som blei nemt tidlegare var jo ein smule spennande men den blir litt dyr for meg. Abrahamsen leverer rett og slett for lite kraft til høgtalarane. 75 watt er jo det eg har i dag og å eg merker at det eigentleg er i minste laget. Ellers har eg skumma litt gjennom AVForum og det virker for meg som lyngdorfen får utruleg mykje skryt der, so langt er den min favoritt so får vi sjå om nad-en er betre i mine øyre :-) Tror ikke NAD er raffinert nok, men du får lytte på den selv. Du må ikke se deg blind på uteffekt. 75 Abrahamsen-watt kan være kraftigere enn du tror. Her er det mye brukt high-end snacks, som selges av seriøse folk: http://www.hifisentralen.no/bruktsalg/inde.../board,2.0.html Endret 24. februar 2009 av Junkers Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Watten er ikke så viktig, hvert fall når det er snakk om M65 for de har jo en følsomhet på 93dB som er ganske høy. Så de krever ikke så mange watt for å spille høyt. Jeg stemmer fortsatt for Abrahamsen, evt noe brukt. Lenke til kommentar
entername Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Hei Har no kjøpt meg ein NAD C375BEE. Var nede hos hifiklubben i bergen og høyrde på den og samanligna den med Lyngdorfen. Må ei eg ikkje har noko og sei på lyden, dei spelte forsovidt reint begge to. Men den avgjerande faktoren kom då eg prøvde og spele av ei live plate med A-HA der datt lyngdorfen fullstendig saman, merka det spesielt godt på klappinga som berre blei ein slags rar knitre lyd i mine øyre. Men må sei eg er stor fornøgd med so mykje kraft som det er i NAD-en har eg jo faktisk og mulegheit til og oppgradere til kraftigare høgtalara seinare uten vanskeligheter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå