LøperFraVevelstad Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 hei, jeg skal fortelle litt om hva som surrer i hodet mitt nå: jeg er godt trent kan jeg si, og har fått høre at jeg KAN satse på idrett om jeg vil. da av typen langdistanse. jeg føler at om jeg trener, og får tid til å sove ut hver dag, osv. kan jeg faktisk nå dette målet. men skolen hindrer meg. jeg sover maks 8 timer, sliter meg ut på en skole som KAN være unødvendig for meg, idet at jeg KAN satse på idrett... hva bør jeg gjøre? jeg trenger hjelp... Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) hei, jeg skal fortelle litt om hva som surrer i hodet mitt nå:jeg er godt trent kan jeg si, og har fått høre at jeg KAN satse på idrett om jeg vil. da av typen langdistanse. jeg føler at om jeg trener, og får tid til å sove ut hver dag, osv. kan jeg faktisk nå dette målet. men skolen hindrer meg. jeg sover maks 8 timer, sliter meg ut på en skole som KAN være unødvendig for meg, idet at jeg KAN satse på idrett... hva bør jeg gjøre? jeg trenger hjelp... Så ved å kanskje bli god i langdistanse så er du finansielt sikret til du er pensjonist? Beklager, men når folk som tar medalje i OL sliter med å klare seg (Nordenstam, riktignok svømming, men tviler på at friidrett er så ekstremt mye mer lukrativt), tror jeg du bør ha en utdannelse i bakhånd. Edit: Leif Endret 13. januar 2009 av Sheasy Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 greit det, men jeg får nesten ikke gjort noe MED idretten med skolen som ei kvise på meg. jeg må stå opp halv syv hver morgen, og kommer hjem halv 5. da MÅ jeg ut og trene før jeg må hjem og legge meg. og thats it. jeg er 16.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det betyr at du går i 1.klasse på VGS? Ville no uansett fullført VGS. det går ann å velge idrett(kanskje ikke der du bor?). Ville nok ikke satset alt på ett kort, det er vanskelig å bli best i verden, men du skal så klart satse på det. Bare ha noe i bakhånda og vær sikker på at det er det du vil. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Det betyr at du går i 1.klasse på VGS? Ville no uansett fullført VGS. det går ann å velge idrett(kanskje ikke der du bor?). Ville nok ikke satset alt på ett kort, det er vanskelig å bli best i verden, men du skal så klart satse på det. Bare ha noe i bakhånda og vær sikker på at det er det du vil. thats right. jeg skjønner at det er lurt å ha utdanning i bakhånd. det sier mamma til meg når jeg øser ut om drømmene mine^^ men ja, akkurat nå har jeg jævli lyst til å bare spille ut esset og bare ta sjansen. Lenke til kommentar
jt1 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ikke dropp skolen, du tjener ikke supermye på løping og det er greit å ha en "backupplan" ;-) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det betyr at du går i 1.klasse på VGS? Ville no uansett fullført VGS. det går ann å velge idrett(kanskje ikke der du bor?). Ville nok ikke satset alt på ett kort, det er vanskelig å bli best i verden, men du skal så klart satse på det. Bare ha noe i bakhånda og vær sikker på at det er det du vil. thats right. jeg skjønner at det er lurt å ha utdanning i bakhånd. det sier mamma til meg når jeg øser ut om drømmene mine^^ men ja, akkurat nå har jeg jævli lyst til å bare spille ut esset og bare ta sjansen. Jeg hadde iallefall fullført 1 år hvis jeg var deg Jeg skal ikke si at det er feil av deg å leve ut drømmene dine, da dette ikke er my business, så jeg kan bare si at hvis du føler at det kan gå, og det er det du virkelig vil, burde du ta sjansen. Hvis du føler tvil, la vær. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mange på min skole som tok VGS på 4 år i stedet for 3, for å kunne trene ekstra og evt dra på konkurranser/arrangementer. De var mye mer fleksible, sånn. Kanskje det er noe for deg? Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Mange på min skole som tok VGS på 4 år i stedet for 3, for å kunne trene ekstra og evt dra på konkurranser/arrangementer. De var mye mer fleksible, sånn. Kanskje det er noe for deg? slik at de går skole og trener imellom? gjør det nå, og det funker, men skjønner ikke hva skolen gjør for meg, når jeg ikke vil bli kokk ! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hopp over på studiespesialiserende. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Hopp over på studiespesialiserende. jeg har tenkt å begynne idrettsfag til høsten igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå