Jompio Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Har akkurat fått meg Windows 7 nå, men jeg får ikke internettet til å fungere. Etter formatering/oppgradering før satt jeg bare inni HK CD'en og da fikk jeg nett. Nå har jeg fått nytt HK i pc'en, og PC'en vil ikke ta imot den nye Asus CD. (som da er til hovedkortet, som jeg ikke har installert på annet operativsystem tideligere) Har et Asus P5K SE/EPU hovedkort Hva skal jeg gjøre for å få PC'en på nett? Blir meget glad for all hjelp! - Jompio Endret 13. januar 2009 av Jompio Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sitter med Win7 selv nå, og klødde meg i topplokket før jeg fikk den på nett. - Installere driver på vanlig måte nyttet ikke. - Høyreklikke og velge Update Driver nyttet heller ikke. - Selv måtte jeg pakke ut setupfilen, slik at jeg fikk mappen med .cat .inf og .sys filene. Måtte så gå til Device manager, Høyreklikke på nettverkskortet mitt og velge properties. Klikke på fanen Driver og klikke på Update Driver. Måtte så velge "installer etter bestemt plassering" og navigere meg til pakken hvor setupfilene var installert. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor installerer dere windows 7 når den nesten ikke har driver støtte? Gjør som meg, last ned VMware! Der kan du teste Windows 7 så mye du vil + at du kan være på nettet samtidig i VMware fordi den gjøre driver støtten kompatibel. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Sitter med Win7 selv nå, og klødde meg i topplokket før jeg fikk den på nett.- Installere driver på vanlig måte nyttet ikke. - Høyreklikke og velge Update Driver nyttet heller ikke. - Selv måtte jeg pakke ut setupfilen, slik at jeg fikk mappen med .cat .inf og .sys filene. Måtte så gå til Device manager, Høyreklikke på nettverkskortet mitt og velge properties. Klikke på fanen Driver og klikke på Update Driver. Måtte så velge "installer etter bestemt plassering" og navigere meg til pakken hvor setupfilene var installert. Takker for svar. Skal prøve dette etter skole Men hvor finner du Device manager ? Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Finner desverre ikke noe nettverkskort innpå device manager, jeg er ikke sikker på om jeg har nettverkskort. Bruker kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå