frecut Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hallo. Har et problem. Har en ny pc med Vista, når jeg starter opp uTorrent går det noen minutter. Så kommer denne meldinga opp: Et problem førte til at programmet sluttet fungere som det skal. Programmet vil bli lukket. Og bla bla.... Jeg har en annen pc, i samme nettverket. Der går det helt fint, med uTorrent. Den har forresten Xp. Kjører trådløst på pcen med Vista, den andre bruker kabel. Har prøvd og avinstalere og instalere på nytt, prøvd å bytte port på ruteren og restarte ruteren. Men får det ikke til. Er det noen som vet hva jeg skal/ kan prøve. Eller som har hatt eller har samme problem? På forhånd mange takk. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 har du utorrent 1.8.1? Lenke til kommentar
frecut Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 har du utorrent 1.8.1? Jepp, det har jeg. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg hadde noe av det samme problemet, det som gjorde det var windowblinds. Har vista 64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå