Gå til innhold

Kommentartråd til SG: Atlantis, av Ashaman.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*gjemme seg bort i en krok og rødme*

Idag startet min 6 ukers lange ferie (nei, ikke pappaperm, sa opp jobben til fordel for skolegang), så kommer nok til å skje endel framover håper jeg!

På lørdag startet hvertfall total opprydding i fjøset hvor jeg jobber, så kommer til å bli byggd om til komplett snekkerverksted med alt av sager, bormaskiner og arbeidsbenker, samt ett støvavsug etterhvert.

Men så fort jeg har fått ut alt søppel og fått vasket litt så setter jeg opp benker til å jobbe p,å så da håper jeg å kommme igang for fullt med prosjektene mine!

Kan være fare for att det kommer en update iløpet av uken på ett av prosjektene hvertfall, kanskje flere også. :D

Beklager veldig mye for den lange pausen min, men har vert litt annen hobby, samt arbeid, som har kommet iveien....

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ehh... *kremt*

Ble liksom prioritering av HTPCen i sommer, så det skjedde ikke så mye på dette prosjektet.

Nå har jeg begynnt på høgskole også, så da er det ikke så fryktelig mye tid til så mye annet, samt at jeg bor på trang hybel hele uka og bare er hjemme i helgene av og til...

Men jeg lover å jobbe på dette prosjektet når jeg får tid, men er uvisst når det er, desverre.

Får si att jeg kommer sterkere tilbake senere. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...