BIM-Tech Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hei. hvordan går det Savner en liten update siden det er en stund siden sist,..er jo stargate fan så jeg er spesielt interessert i det fine prosjektet ditt... Så jeg må bare spørre:, vil vi noensinne få vite hvordan det gikk??? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 *gjemme seg bort i en krok og rødme* Idag startet min 6 ukers lange ferie (nei, ikke pappaperm, sa opp jobben til fordel for skolegang), så kommer nok til å skje endel framover håper jeg! På lørdag startet hvertfall total opprydding i fjøset hvor jeg jobber, så kommer til å bli byggd om til komplett snekkerverksted med alt av sager, bormaskiner og arbeidsbenker, samt ett støvavsug etterhvert. Men så fort jeg har fått ut alt søppel og fått vasket litt så setter jeg opp benker til å jobbe p,å så da håper jeg å kommme igang for fullt med prosjektene mine! Kan være fare for att det kommer en update iløpet av uken på ett av prosjektene hvertfall, kanskje flere også. Beklager veldig mye for den lange pausen min, men har vert litt annen hobby, samt arbeid, som har kommet iveien.... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ser iallefall frem til en ny update! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hi.. hvordan går det med det spennende prosjektet ditt? Savner utrolig mye nye updates fra den kanten Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Hadde vært morro å sett hvordan det går ja Kommet noe lengre? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Ehh... *kremt* Ble liksom prioritering av HTPCen i sommer, så det skjedde ikke så mye på dette prosjektet. Nå har jeg begynnt på høgskole også, så da er det ikke så fryktelig mye tid til så mye annet, samt at jeg bor på trang hybel hele uka og bare er hjemme i helgene av og til... Men jeg lover å jobbe på dette prosjektet når jeg får tid, men er uvisst når det er, desverre. Får si att jeg kommer sterkere tilbake senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå