Ashaman Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Har ikke gitt opp, langt ifra. Har faktisk gjort noe på det prosjektet også, siden siste oppdatering der. Er bare ikke nokk til en oppdatering syns jeg. Har utrolig lyst til å få liv i HTPCen, men må ta det litt som det kommer... Lover hvertfall å komme tilbake til det proskejtet når jeg har gjort litt mer på dette prosjektet, eller det skulle stoppe opp litt her. Kommer vel til å skje endel iløpet av sommermånedene, om jeg tar den lange ferien jeg planlegger. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hei. Likte den look`en som du la inn tidlige i dag.. Du kan også bruke samme farger som Goa`uld slagskipene har: Koksgrå (antrasitt) og Gull Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Er en mulighet det ja. Orginal ideèn var fargen fra en litt slitt og skitten puddlejumper, men får se hva det blir. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kult med de plexiplatene Fortsett med det gode arbeidet Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Vet ikke om det er bare meg, men bildene dine fungerer ikke Stilig prosjekt! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Går fint ann å se bildene her. Ser du ingen av bildene? Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nope, dette kommer opp isteden for bildene: Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Bugger! Hvorfor kan man ikke ha free bandwidth? Får oppgradere til pro da. Edit: Da var det i orden vel? Endret 17. mars 2009 av Ashaman Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nå fungere det 100% hos meg Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Kan røpe att jeg har fått bøyd til den andre døra. Holdt på å gå gæli ett par ganger når klemmene.... ehhh.... smelta. Men tror det gikk greit til slutt. Får se litt i morgen, om vinkelen og slik ble grei. Håper også jeg får satt på toppen og skåret ut vinduer og slikt i dørene. Skal komme med en update når jeg har gjort det meste av slikt ferdig. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ser bra ut Hva er målene på kassen? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Takk! Mål, ca: 40cm x 30cm x 28cm (L x B xH) Blir vel høyrere når jeg bygger under for radiatorer da. Men det kommer senere. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hei Ashaman. Fint prosjekt, lurer bare på når neste update er Følger med på det... Men du er vel på TG nå, så det er vel litt vanskelig med Update der.. Endret 4. april 2009 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Nope, er nok ikke på TG nei... Så kommer nok til å modde litt i påsken. Håper hvertfall jeg får gjort litt, time will show. Neste på listen er å lage fester til alle platene, og klarkjøre rammen til lakkering. Hva tror dere om svart ramme? Er så usikker på om jeg skal lakkere alt på innsiden i en farge, eller om jeg skal lakke noe i andre farger... Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg syntes svart "all over" hadde vert kult Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Takker! Er vel sjans for att det blir svart inni, får tenke på det til jeg skal igang med det. Fikk gjort litt i påsken da, så kommer en update når jeg får tatt litt bilder... kanskje i helgen. Kan spoile litt om plexicover til PSU. Endret 16. april 2009 av Ashaman Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 StargatemodZ FTW!! stå på! skal si ifra om jeg kommer på noen lure ideer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvordan går det med prosjektet ? Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Går nok veldig sent er jeg redd. Bekleger til de som har ventet på updates. Har vert mye på jobb og når jeg først ikke jobbet så ble det bilmekking istede for modding. Har også fått noe problemer med beina mine nå, så sitter hjemme på egenmelding for tiden. Men håper på å gjøre denne modden ferdig iløpet av sommeren. Lover hvertfall å komme med updates så fort det skjer noe! Takk til alle som viser interresse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå