Fotofashion Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Styling av: Yvonne Fagerheim 3. gangen jeg er inne i et studio.. og må si at det er skikkelig artig. Gøy å leke med masse lys. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Alle ser veldig bra ut, men favoritten ble bilde 1, bilde 3 stiller så og si like sterkt som bilde 1. Bilde 2: lyset i ansiktet ble for mørkt, men det er det eneste jeg fant å kritisere. Bedre kritikk regner jeg med de andre, studio-fotografene, tar seg av. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 takker.. mener selv at det er nok lys på ansiktet på bilde2. er jo der det er mest lys var lite tilbakemeldinger gitt. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Overraskende få tilbakemeldinger. Ja, riktig. Jeg mente heller at den mørke delen av ansiktet ble litt for mørk for meg. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Ville sett modellen få litt mer flatterende lys og vinkler. Bildet 1:ha dreid hode litt mer mot fotograf. Bildet 2:litt skarpt lys oppe fra høyre. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Regnet med du postet dem her også ja ... Hvilke tanker har du bak belysningen av bakgrunnen på et første, og forsovidt det andre også? Dimensjon, aktivering av bakgrunnen, separasjon ... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 her er lys oppsettet som jeg brukte.. sånn ca, huske ikke helt 100% valgte å ha bakgrunnslyset såpass lavt iom at hu har veldig blondt og lyst hår. var første gangen jeg var i det nye studioet.. så svært utfordrende, vet jeg kommer til å trives der:). Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Du tar helt av med antall lamper (litt over the top? på dette bildet også altså. Jeg så for meg at du kanskje skulle ha hatt senter på bakgrunnsbelysningen slik at bare "falloff" endte bak hodet/håret - nettop p.g.a. at det er så lyst/blondt. Min første tanke med bilde nr 1 var at bakgrunnslyset gjerne kunne ha vært i bryst til skulderhøyde med "falloff" opp bak hodet, så du fikk mer separasjon på den mørke siden, og ikke hvor hovedlyset gjør så mye ut av seg og separerer jakken tilstrekkelig mot bakgrunnen. Makes sense?! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 sure altså første gang jeg var inne der. og måtte selvsagt teste det jeg kunne teste. Normalt bruker jeg maks 3 lys.. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Vel – når du håndterer 6-7 lamper, så gjør jo ikke det resultatet mindre imponerende. Du legger jo bare til flere parametre/justeringsmuligheter som du må ha kontroll på. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 lamper er bare gøy.. problemet er å begrense spredning.. har notert meg en del ting som jeg har på ønskelista.. snoots med grid etc.. Bedt de som eier studioet om det kan ordnes med flags for å få til mer spenstig belysning.. teori er en ting.. å få det utført bra er noe annet. Men jeg er veldig fornøyd selv med shooten.. foruten at jeg ikke er helt 100% fornøyd med bakgrunnslyset mitt. neten samme typse lyssetting.. men mindre lamper.. tatt fra samme shoot. mørket en del ved beina hennes i post, for jeg ville ha de til å gå ut mot det mørke. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 pen modell, eneste jeg ville endra var sminken rundt øya, men det er vel smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå