larsmagn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 I vår var jeg ute en dag i solskinn med mitt HP 850, alt var bare velstand. Det var imidlertid inn i hampen kaldt. Det som skjedde da jeg skulle ta bilde var at LCD skjermen frøs. Det er i og for seg greit, skjer tross alt med mange kameraer. Men er det vanlig at kameraet låser seg totalt? Fikk skrudd det av etter å ha varmet det på innsida av jakka noen minutter. Er det noen fler som har hatt dette problemet? I så fall, har dere klaget, og hvilken respons fikk dere? -Skeptisk Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Sjekk med håndboka di om hvilket temperaturområde kamera ditt er beregnet for. Vanligvis er det oppgitt fra 0 - 40ºC, selv om kamera fungerer under kaldere temperaturer. Du finner det under spesifikasjoner. Lenke til kommentar
larsmagn Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Så i manualen, fant ingen informasjon på dette området. Synes du det er noen grunn til å bytte kamera når noe slikt skjer? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Man er jo lite tjent med et kamera som ikke tåler noen grad av kulde, men jeg er redd du ikke har noen sak siden det er vanlig å oppgi at brukstemperatur er over 0ºC. Jeg hadde et Nikon CP995 som jeg tok flere bilder med i 15 kuldegrader, mens det i håndboka sto bruksområde fra 0 - 40ºC. >Synes du det er noen grunn til å bytte kamera når noe slikt skjer? Ja, hvis du ikke bare skal ta sommer- og innebilder ser det ut til at du bør bytte det. Lenke til kommentar
larsmagn Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Skal ta et lite krigsråd. Tar kontakt med HP og leverandøren, så det blir vel ei ordning på det. Du skal i alle fall ha takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå