sisk2105 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har mange videoer på ipoden og hadde tenkt på å kople den til Tven min. Problemet kom da jeg så at kablen fra apple bare selges med nettverkslader (noe jeg allerede har)og hele pakka koster over 400kr Har noen noen tips for hvor man får tak i gode kabler (gjerne fra et tredjekompani så lenge de har kvalitet) eller andre muligheter å kople ipoden opp til tven? Jeg har en ipod video 5,5, men har tenk å skaffe meg en ipod classic. Så jeg er hellst ute etter en kabel som fungerer med begge modellene, men ikke en som bare fungerer med video. Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 ingen billige alternativer til nyere ipod Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 DealExtreme har diverse iPod-kabler. Hvis det er noe du lurer på angående DealExtreme, sjekk DealExtreme-tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ingen av DX kablene funker. Det var noen som hadde autentiseringschip, men de er rapportert til ikke å virke med nye firmwares Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå