dookie Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 hahaha http://www.itavisen.no/art/1298015.html Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Hahahaha...JEG ELSKER PHILIPS! :wink: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Det er jo bare helt konge... Lenke til kommentar
Teddy_KGB Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Philips er geniale!!! Helt fantastisk. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 hehe d var stilig,jeg skal kjøpe philips varer fra nå... Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 LOL!!! jeg skal kjøpe philips heretter! Lenke til kommentar
tZar Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Genialt :smile: At de ikke har gjort det før når de har rettighetene på CD standarden skjønner ikke jeg... Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Må vi huske at grunnen til at de ikke vil godta kopibeskyttelsen er at den er basert på teknologi som de mener reduserer kvaliteten på cdene. Den ny kopibeskyttelsen gjør at CD-er som innehar denne blir veldig følsomme for riper og hakk. Phillips mener altså ikke det er ok å piratkopiere! Det vil bare at kvaliteten på et produkt de laget standardene for ikke skal bli degradert! Syns også det er helt lame at folk ikke skal få kunne spille cdene sine i PC-en sin! Go Phillips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå