T.F.T Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei! Er i markedet for en ny tv, da den jeg har nå er en gigantisk crt på 32”. Krever ikke at den skal være helt på topp når det gjelder HD-klar osv., men den bør ha HDMI-inngang for kompabilitet med fremtidige innkjøp. Ønsker gode bildemuligheter for tilkobling til pc. Hvor bra kan det bli? Jeg har en billig dvd-spiller tilgjengelig, men den har vel bare scart. Er s-video eller vga fra pc et godt alternativ/bedre til dvd-avspilling? Ser egentlig lite på tv, det er film (helst fra pc) den vil bli brukt mest til. Samt vanlig pc-bruk når jeg ikke bruker pc-skjermen. Har kabel-tv, tviler på at den er digital. Standard ledning. Ønsker ikke kjøpe dyrt høytalerutstyr i tillegg tillegg til tv-en (med det første), så tv-en bør ha relativt gode høytalere. 5000-6000 er ikke noe krav, den kan godt være billigere. Men ikke mye dyrere. Sitter ca. 3 meter fra tv-en. Har lest at LCD er absolutt best på mindre tv-er, så har i stor grad sett bort ifra plasma som et alternativ hittil. Smart? Har lest mye godt om Philips 32PFL7603H, men den er rimelig dyr for kun å være 32”. Hva med Panasonic TH-37PX80? Denne har jeg lest en del bra om. Er åpen for det meste. Ønsker å ha tv-en i noen år, så den bør være av en viss kvalitet. Mvh. T.F.T Endret 13. januar 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 skal du surfe på nett? eller skal du se filmer via pc? panasonicen er veldig god på analog signal. jeg får nydelig bilde med scart fra tuneren på min:D lyden er ganske god på den også Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Sangen Here we go again passer sååå sinnsykt bra til denne tråden og flere nye... NB- Bruk forumet og les like tråder da du vil få like svar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå