walaker Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei lurer litt på ka som skjer med skjermkortet, det er helt nytt mn den ligger på 90grader på idle og 120grader når jeg spiller også blacker pcen. har satt på 100% på vifta og enda fucker den seg. er det får dårlig kjøling på den eller hva? Specs: MSI K9N6PGM2-V Crucial DDR2 PC5300 2048MB CL5 AMD Athlon 64 X2 4400+ asus eah4850 512mb Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dette høres ikke bra ut. Virker som kortet eller viften kan være defekt. Er du sikker på at viften går? Lenke til kommentar
walaker Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 ja har redigert profilen på ccc og satt sånn at vifta går på 100% så det høres ut som et fly Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har du vært inne i maskinen og sjekket at det ikke er noen form for blokade foran skjermkort viften? Skjermkortet trenger å ventilere den varme luften derfor er det fint om du lar det være litt plass rundt kortet. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 har plukka av kabinettet og satt en stoor vifte på sia av skjermkortet også. jeg syns bare det er så rart når kortet er helt nytt og det er kjedelig og må sende det inn når jeg akurat har fått det Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er ikke så rart, siden det er nytt. Dette støtter opp om teorien om at dette kortet dessverre er defekt. Rådet mitt til deg er å levere det inn og motta en nytt skjermkort. Når kortet ligger på 90c uten tung belastning er det ikke tvil om det her er noe galt. Du kan eventuelt demontere kortet og sette på en ny vifte, hvis du finner en som passer. Hvis du ikke vil sende det inn. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 takk får hjelpen da ihvertfall, er vell bare og sende det inn og vente lenge på og få det tilbake:P er det noen her som vet hvor lang tid det tar før dem sender et nytt kort eller fikser det? Lenke til kommentar
freonor Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 dette er veldig varierende fra sted til sted og igjen varierende fra sak til sak, så det er vanskelig å si. Men noe er definitivt galt med de verdiene. Jeg har 4850 passivt kjølt som ikke går over 70 grader ved normal bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå