Applebee Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hei. Så nettop på uTorrent at jeg hadde porten "13048"... Så tenkte jeg at jeg skulle teste om denne var "forwarded?" eller noe slikt. Så jeg gikk inn på en link i uTorrent og får: [font="verdana,arial"][b] Checking port 13048 on *********** ...[/b] [b]Error![/b] Port 13048 does not appear to be open.[/font] Hva skal jeg gjøre for å fikse dette? Har ikke noe problem med nedlastinger... (Regner med dette ikke er diskutering av Piratkopiering, siden det ikke trenger å være ulovlige ting man laster ned?) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva slags router har du? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du burde ta en tur innom portforward.com, der har de masse nyttig informasjon om dette. Men ganske enkelt; må du skaffe deg en statisk ip How to get it!! Etter det må du logge inn på ruteren og forwarde den aktuelle porten. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hmm.. mener jeg prøvde dette en gang før. Fikk ikke til, men jeg skal finne ut hva Routeren heter! Edit: Speedtouch 546i V6.. Skal teste det nå.. Endret 13. januar 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå