Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kameraten min deltok i demonstrasjonene i oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DRAMAQUEENS!

La nå guttungen kose seg litt mens han fortsatt ikke kan bli arrestert. Folkens, han har knust én jævla rute i noen opptøyer, det er lett å bli dratt med i øyeblikket, mobmentalitet, dette er ikke starten på et liv i rennesteinen eller noe sånt i det hele tatt. Faktisk, av de vennene mine som knuser ting og gjør litt småherverk og de som ikke gjør det så vil jeg si at de som gjør det har kommet seg lenger i livet enn de som ikke gjør det, dette er da bare personelige eksempler så ubrukelige som argument, men jeg bare sier det. Poenget er i hvert fall at dere er alt for snerpete og høyt oppe på deres høye hest og burde kommer dere ned og gjøre noe ugang, kjipe jævler.

Sarcastic, much?

Hvis du mener alvor foreslår jeg at du sender meg addressen din på PM så jeg kan komme og knuse vinduene dine. Det hørtes gøy ut ;)

Lenke til kommentar
Sarcastic, much?

Hvis du mener alvor foreslår jeg at du sender meg addressen din på PM så jeg kan komme og knuse vinduene dine. Det hørtes gøy ut ;)

La oss heller møtes i skogen og ta det opp der ;)  Kommer du deg ut igjen (for egen maskin) så skal du få nøklene mine og få gjøre hva faen du vil.

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Gjest Orker ikke logge på jobb
Sarcastic, much?

La oss heller møtes i skogen og ta det opp der ;)  Kommer du deg ut igjen (for egen maskin) så skal du få nøklene mine og få gjøre hva faen du vil.

Stor i ord liten på Jord komplekser?

Tøft og knuse ting? ja det er SYKT TØFT :O seriøst jeg angrer på at jeg ikke knuste noen vinduere når jeg var mindre, kanskje kaste noen steiner på biler i fart så vinduet knuser og de kjører av veien :D veldig tøft ?

Det er alltid gøy og ødlegge får andre riktig? hvordan vet dere at den personen dere fucker opp får har penger til det? det er utrolig dyrt med store vinduer / vinduer generelt tenkt vis den personen dere gjør dette på er fattig da? tenkt på det?

Er vel ingen nesten som gjør dette nå til dags siden vi bor i Rike rike norge men vet dere hva? ikke alle har penger opp i ræve som de bruker når noen dritt unger får lyst og knuse ting,

Så gammle mor du har rart livs syn på oppdragelse og jeg ber til alle guder i verden og alle religioner selv om jeg ikke er religiøs at du aldri aldri får noen unger selv ... no offence ofc men du ser vel hvorfor

Lenke til kommentar
Sarcastic, much?

La oss heller møtes i skogen og ta det opp der ;) Kommer du deg ut igjen (for egen maskin) så skal du få nøklene mine og få gjøre hva faen du vil.

Særlig med et nick som gamlemor beveger du deg på litt farlig jord, vet du... du aner jo ikke hvem jeg er, eller hva jeg er kapabel til ;)

Poenget mitt var at hvis du synes ruteknusing er så tøft, så har du vel ikke noe imot om noen knuser dine? Men nå skal du plutselig prøve å banke og/eller drepe meg hvis jeg prøver? Skal du banke og drepe barna som knuser rutene dine også? I så fall, hva skjedde med den moralske leksen du gav oss om at det er "bare" eiendom? Gjelder det all eiendom untatt din egen?

Du fremstår som den typen person som kunne ha godt av en lærepenge. Heldigvis er jeg både for gammel (dvs. voksen) og for fredelig av natur til å gi den til deg, samt en lovlydig borger. Men vær obs på at du en dag kan møte en som er mer mentalt ustabil enn deg selv, og da kan det smelle for deg.

Lenke til kommentar

De fleste som var "ufine" under den demonstrasjonen fortjener et tupp i balla, daglig, en god stund fremover. Å ødelegge en (uskyldig) tredjeparts eiendom/butikk/livsverk for å late som om man bryr seg om en sak er patetisk og ynkelig. SPESIELT i en sak som dette, som faktisk fortjener litt mer seriøst fokus.

Man kan ikke gjøre som man vil bare man roper "FØKK ISRAEL!!" mens man driver med det.

Man kan ikke knuse et butikkvindu, hoppe inn igjennom det, stjele noen varer, knuse et annet vindu som man hopper ut av, så forsette nedover gata og si "Støtt Palestina!". Jeg tror ingen palestinere er interessert i den slags "hjelp". Og det hjelper ingen.

Lenke til kommentar
Særlig med et nick som gamlemor beveger du deg på litt farlig jord, vet du... du aner jo ikke hvem jeg er, eller hva jeg er kapabel til ;)

Poenget mitt var at hvis du synes ruteknusing er så tøft, så har du vel ikke noe imot om noen knuser dine? Men nå skal du plutselig prøve å banke og/eller drepe meg hvis jeg prøver? Skal du banke og drepe barna som knuser rutene dine også? I så fall, hva skjedde med den moralske leksen du gav oss om at det er "bare" eiendom? Gjelder det all eiendom untatt din egen?

Du fremstår som den typen person som kunne ha godt av en lærepenge. Heldigvis er jeg både for gammel (dvs. voksen) og for fredelig av natur til å gi den til deg, samt en lovlydig borger. Men vær obs på at du en dag kan møte en som er mer mentalt ustabil enn deg selv, og da kan det smelle for deg.

du svarer vas på min post, jeg svarer vas på din post.

LES HVA JEG SKRIVER, JEG HAR ALDRI NOE STED SAGT AT JEG ER FOR Å KNUSE PERSONERS EIENDELER. JEG SIER BARE AT ET LITE RUTEKNUS IKKE BETYR AT HAN ENDER OM SOM YRKESKRIMINELL/I RENNESTEINEN SOM DET SER UT SOM OM DE FLESTE HER TROR DET BETYR. Han er tretten, det er lett å bli revet med. 

Slutt å legge ord i munnen på meg, burde gå bra for en voksen jævel som deg, eller er du bare en voksen kropp med en unge inne i hodet?

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Dette hjelper kanskje ikke deg i din situasjon, men jeg blir rett og slett forbannet.

Kameraten din er et avskum, en terroristspire som ikke har noen plass i vårt demokratiske samfunn.

Dersom dette avskummet har så lite respekt for vårt samfunn, bør han snarest flytte tilbake til steinalderlandet han kommer fra, der han fritt kan dyrke sin hatske religion og steine utro kvinner osv.

Lenke til kommentar
Dette hjelper kanskje ikke deg i din situasjon, men jeg blir rett og slett forbannet.

Kameraten din er et avskum, en terroristspire som ikke har noen plass i vårt demokratiske samfunn.

Dersom dette avskummet har så lite respekt for vårt samfunn, bør han snarest flytte tilbake til steinalderlandet han kommer fra, der han fritt kan dyrke sin hatske religion og steine utro kvinner osv.

HAhahaaha.

Iogmed trådstarters og trådobjektets lave alder, kanskje vi skulle forsøke å besinne våre forkrøplede, tilårskomne sinn? :)

Lenke til kommentar

Søk hjelp.

Lenke til kommentar

Ler.

Lenke til kommentar

Selv om det for kompisene dine til og virke "kult" og at det er gøy og tøffe seg så må man tenke konsekvenser. Hva om det var ditt jævla vindu, hadde det vært jævla tøft lissom. Våkna en dag og sett glass inn i halve huset og du måtte paye for et nytt og gå og irritere deg over de jævla wannabe kidza som fucka det sinnsyke vinduet dit. Du har kanskje spart om litt cash til noe og må bruke penger på det jævla vinduet i stedet..Nei det er ikke gøy å få det i trynet. Så bare vær normal og ikke knus vinduer elelr noe annet som bare ødelegger for andre og er totalt unødvendig. Kjøp heller noen raketter og gå på en fotball bane og grav den ned før du tenner på den. Mye fetere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...