dan83 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Bildene er av en meget fin strand fra sør vest peloponnese, Hellas All kritikk er alltid velkommen! Endret 13. januar 2009 av dan83 Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Det første bildet jeg greide å luke ut noe spesielt på var det andre, hvor jeg syns blåfargen på vannet så utrolig fristende ut:D Likte bildene dine godt, serlig nummer 1 hvor du har fått med mer enn bare bukten. Nummer 3 var litt grått, hehe, likte liksom fargene i de to andre bedre. Lenke til kommentar
Junien Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg likte også nr 1 veldig godt, av samme grunn som cookie007. Digger i tillegg grønnfargene som står sammen i "knausen" til venstre. Jeg vet jo ikke hvordan det så ut nærmere der du sto, men ved å senke kameraet litt ville du fått med mere av naturen på bekostning av noe av himmelen. Kunne ellers også kanskje beskjæres, bildet vil kanskje kle litt mindre himmel? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Bilde 3 hadde flott bølger, som hevet bilde flere hakk. Bilde 1 hadde kanskje klart seg uten steinknausen. Bilde 2 hadde de mest fristende fargene mot sol og sommer. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 har enda en versjon her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 15. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Har du vært to ganger på ferie på samme sted eller ? Likte bilde nr 2 best, der var det litt mer fokus på stranda og ikke forstyrrende skygger Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2009 Har du vært to ganger på ferie på samme sted eller ? Likte bilde nr 2 best, der var det litt mer fokus på stranda og ikke forstyrrende skygger nope, har bare vært på samme sted over lengere tid. Jobbet i hellas som frivillig arbeider(med kameleoner) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 16. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jøss. I sammenheng med noen utdannelse, eller "just for the fun of it"? Fine strender der, i hvert fall Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2009 Jøss. I sammenheng med noen utdannelse, eller "just for the fun of it"? Fine strender der, i hvert fall Kun for "fun", hadde ikke noe sammenheng med universitetet i det hele tatt Jeg jobbet samme sted(bildene)i 4-5mnd og var i nord hellas den siste mnd(desember) Veldig bra erfaring må jeg si, på mange områder Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2009 Da fikk man en oppklaring i det. Jeg har ofte lurt på hvor alle de rare dyrene og insektene du har tatt bilder av kom ifra, og bare konludert med at du var en fanatisk dyresamler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå