peach Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Trykker på "del"-kanppen som en helt, men kommer ikke inn. Etter en stund så kommer bare den der "jeg-finner-ingen-boot-devicer" greia.. Men jeg kommer inn i RAID BIOSen.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har du sjekka at alle kabler sitter ordentlig i maskinen? Virker som om den kanskje ikke finner harddisken og at kanskje kabelen sitter litt løst.. Booter maskinen ordentlig i det hele tatt? Lenke til kommentar
QXLNO Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Trykker på "del"-kanppen som en helt, men kommer ikke inn. Etter en stund så kommer bare den der "jeg-finner-ingen-boot-devicer" greia.. Men jeg kommer inn i RAID BIOSen.. Hva skal jeg gjøre? har du usb tastatur?? det er årsaken på mitt kt3 ultra2 Lenke til kommentar
peach Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Jeg kommer jo inn i RAID biosen, så alle kabler skal jo være greie. Keyboardet er PS/2, og det virker som sagt i RAID biosen. Jeg har ikke koblet til harddisken, men det skal gå ann å komme inn i biosen uten å ha harddisken koblet til. Men har koblet den til også, og det var akkurat det samme som skjedde. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Har samme HK som deg, husk at du ikke kommer inn i BIOS før ETTER raid-biosen er ferdig med og detektere disker... og det med USB tastatur har ingenting å si, bruker USB tastatur uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå