latexboy92 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg bygde meg en pc for ca. 1 mnd siden. Jeg ble anbefalt CNet CWP-854 Wireless-G PCI Adapter, men jeg får altså ikke noe bra signal mellom denne og routeren. Har noen tips om hva jeg kan gjøre? Takk for alle svar ;D Lenke til kommentar
deum Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mulighet for å forklare problemet litt nermere? hva mener du med dårlig kontakt ? er det slik å forstå at den har kontakt men signalet er dårlig? eller at du har signal å mister det etter en hvis tid? Hvordan er miljøet rundt Routeren og Pcen? noen Mur vegger eller noe slikt mellom de? Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Hei. Det er ingen murvegger. Det er altså "vanelig" vegg inn til soverommet mitt. Det er 2 vegger før rommet mitt, så signalene må innom 2 vegger. Er Signalene som er problemet... den går opp og ned hele tiden, og når jeg spiller f.eks css så lagger det sånn innimellom (alt stopper opp). Hadde en bærbar før og da hadde jeg ikke noen av disse problemene... Problemet er altså at jeg har dårlig signal Lenke til kommentar
deum Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 ja oki. da er det greit. Tror jeg ville bytta det Nettverkskortet du har kjøpt jeg. Høres veldig ut som det er problemer med selve kortet du kan jo altids prøve å legge inn Driverene på nytt da. kan jo ha skjedd en feil under instalasjonen av dette. Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 ja oki. da er det greit. Tror jeg ville bytta det Nettverkskortet du har kjøpt jeg. Høres veldig ut som det er problemer med selve kortet du kan jo altids prøve å legge inn Driverene på nytt da. kan jo ha skjedd en feil under instalasjonen av dette. kan jeg spørre om hvordan jeg gjør det? vet hvordan jeg laster det ned, men ikke hvordan jeg fjerner den eksisterende driveren. Kan det ha noe med at routeren er 2 år gammel? Har noen tips til nettverkskort som passer til hovedkorte det er MSI P7N SLI Platinum Lenke til kommentar
deum Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 hvordan "slette" driverene : gå in i Høyereklikk på min datamaskin - Behandle - Device manger Gå til Nettverkskortet - høyereklikk - drivere - Roll back driver når du har gjort dette er driveren resatt til Fabrikk driver. du kan nå instalere de nyeste driverene. Kan ha noe å si at den er 2 år gammel ja. kan godt være at den ikke klarer å gi så bra hastighet som nettverkskortet ditt egentlig skal ha. Prøv også å resett routeren g skjekk om det blir noe bedere. Har ikke noen anbefallinger i hode. men sitter på jobb, s hvis du gir meg litt tid kan jeg sikkert komme med noe. eller bare prøv å gå på Komplett osv å se Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Har noen andre forslag? Lenke til kommentar
latexboy92 Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Ingen andre tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå