varmit Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har nylig kjøpt meg Xbox, og har i den sammenheng lagd en bruker når jeg installerte den. Men når jeg skulle prøve meg på live, greide jeg å lage en egen brukerkonto til prøveperioden som fulgte med! Derfor valgte jeg å fokusere på bruker nummer to, men det er ganske plagsomt at jeg må logge meg av og så på med den andre brukeren HVER gang jeg starter opp Xbox'en Jeg vet at det ikke er mulig å slette brukerkontoer, men er det noen som vet om jeg kan forandre auto-login? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Logg inn med den brukeren du vil at skal automatisk logge på. Trykk på xbox knappen på kontrollen, og velg bladet helt til høyre. Valg for auto sign-in er under Profile Lenke til kommentar
varmit Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Ah, tusen takk! Utrolig greit å ha det klart når jeg skrur den på. Fant forrsesten ut hvordan man sletter brukerprofiler, trodde ikke dette gikk an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå