bekkelund Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei! Jeg veit ikke helt hvor dette innlegget skal ligge, men jeg antar at det skal ligge her. Jeg har en laptop som uheldigvis ikke har en HDMI-utgang. Derimot har jeg en god, gammel VGA-utgang, og jeg tror dette er en hunn, uten at jeg skal være helt sikker, da jeg ikke har peiling på sånne ting. Over til spørsmålet: jeg ønsker å overføre signaler fra laptopen til min TV. Hva slags adapter, kabel eller lignende trenger jeg for dette? Jeg prøvde å søke på HDMI i PCMCIA-format, men dette fant jeg ikke, så da er vel DVI eneste muligheten? Noen som har en link til en adapter, kort, kabel eller noe jeg kan bruke for å overføre signaler (lyd og bilde) fra laptop (vga) til tv (dvi?) ? edit: er vga til scart en mulighet/løsning? Setter stor pris på den evt. hjelpen jeg kan få! /juliussen Endret 13. januar 2009 av juliussen Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 En fordel om du forteller hvilke innganger TVen din har, eller merke/modell. er vga til scart en mulighet/løsning?Det kan kansje fungerer hvis du lager kabelen selv: Perfekt TV-ut med ATI Radeon Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ja, sorry. Glemte det i farta. Jeg har denne: http://alatest.no/produktdetaljer/tv/toshi...d3-63217470,33/ Toshiba 37AV502U Endret 13. januar 2009 av bekkelund Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 I følge spesifikkasjonene har tv-en din VGA-inngang for tilkopling av PC. Så alt du trenger er en VGA-kabel i passende lengde. (hann-plugg i begge ender). Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Ah, tusen hjertelig! Da skal jeg gå til innkjøp av en i morgen! Nok en gang, tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå