Wubbable Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg jobber med en liten explorer usercontrol, men har et problem: Når jeg velger en node, blir bildet på den noden enten til bilde nr. 0 i imagelisten (Som er ikonet "My Computer" bruker i dette tilfellet), eller ikonet som jeg dynamisk må sette på SelectedImageKey... Problemet er at når jeg setter SelectedImageKey, så collapser alle andre noder untatt den valgte seg. Dette er ikke ønskelig. Så spørsmålet er, hvordan unngår jeg dette? SelectedImageKey må være det mest idiotiske noen sinne hvis det ikke går an å slå av... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvorfor setter du SelectedImageKey dynamisk? Denne velger vel bare hvilket bilde som skal vises når du en node er valgt, denne kan likegodt være satt først som sist. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Visste ikke at hver node også hadde en slik property Jeg mente at jeg satte den dynamisk på MyBase.SelectedImageKey... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå