Trikker'n Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har en bærbar og 2 stk stasjonære og en ps3 som skal på nett. naboen i dette tilfelle er mine foreldre og bor 350 m unna. hva tenger jeg av utstyr? mvh Jørgen Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det absolutt fri sikt mellom de to stedene du har tenkt å plassere antennene? Lenke til kommentar
Trikker'n Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 nesten. ska ha trådløst nett hos folka mine og. Lenke til kommentar
Trikker'n Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) - Endret 13. januar 2009 av Trikker'n Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Den der blir noen en liten nøtt å få til. Først må du ha en signalforsterker og en god antenne. Deretter må du ha en trådløs mottaker i andre enden. Ikke forvent perfekte signaler og stabile linjer. Lenke til kommentar
Trikker'n Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Den der blir noen en liten nøtt å få til. Først må du ha en signalforsterker og en god antenne. Deretter må du ha en trådløs mottaker i andre enden. Ikke forvent perfekte signaler og stabile linjer. Kan du event linke til noe av det jeg trenger...? Mvh. Jørgen Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kjøp den billigste telenor linja til foreldrene dine, så kjøper du det du vil ha selv til deg selv. Det der prosjektet kommer til å bli MYE dyrere enn et abb. hos telenor/annen isp. Hvis Antenne, må den ha fri sikt, da må du høy for å komme over alle hindre.. du kan jo evnt. grave fiber da.. Lenke til kommentar
Trikker'n Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Kjøp den billigste telenor linja til foreldrene dine, så kjøper du det du vil ha selv til deg selv. Det der prosjektet kommer til å bli MYE dyrere enn et abb. hos telenor/annen isp. Hvis Antenne, må den ha fri sikt, da må du høy for å komme over alle hindre.. du kan jo evnt. grave fiber da.. fiber hadde vært tingen, men trur det ska gå ann. men er litt usikker på hva jeg trenger. er egentlig bare et tre i veien. Lenke til kommentar
Trikker'n Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 btw Huset til folka mine ligg noe høyre enn der jeg bor. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Et kjapt søk viser meg til denne siden: http://www.signalforsterker.no/tradlost_nettverk.php Det du er ute etter er punkt til punkt: http://www.signalforsterker.no/index.php?cPath=22 Du trenger den til 3299. Er det verdt det? Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Glem det, blir alt for ustabilt og får dårlig, mer eller mindre om du skal ha en mørk fiber linje mellom dere to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå