Gå til innhold

Tannlege m/ studentpris i trondheim?

Doff3n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan anbefale en tannlege med gode studentpriser i trondheim?

Du kan ringe "perleraden tannlege"...Koster 60% av ordinær takst! 73192063

De holder til på brundalen videregående, hvor elever blir lært opp som tannlege assistenter...Det vil si at elevene/studentene tar for seg røntgen,fakturering osv osv...Mens en innleid tannlege tar for seg selve tannreperasjonene...Har vært der selv og er strålende fornøyd:)

Om du så har utgifter over 2500,- i løpet av et semester kan du få tilbakebetalt overstigende fra sit! Google for it..

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en tannlege med gode studentpriser i trondheim?

Du kan ringe "perleraden tannlege"...Koster 60% av ordinær takst! 73192063

De holder til på brundalen videregående, hvor elever blir lært opp som tannlege assistenter...Det vil si at elevene/studentene tar for seg røntgen,fakturering osv osv...Mens en innleid tannlege tar for seg selve tannreperasjonene...Har vært der selv og er strålende fornøyd:)

Om du så har utgifter over 2500,- i løpet av et år kan du få tilbakebetalt overstigende fra sit! Google for it..

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

@Stany: Nice price! Litt skeptisk til lærlinger, men om de bare tar røntgen er det jo forsåvidt greit:P Og 60% av ordinærpris var jo veldig bra! Hva mener du med "tilbakebetalt overstigende fra sit"? Holder på å få 2 visdomstenner, så det kan bli dyrt!

Fant forøvrig en tannlege som heter Dine Tenner som jeg sendte mail til. De hadde visstnok en studentpakke:

Studentpakken består av undersøkelse med to røntgenbilder til kun 350 kroner. I tillegg tilbyr vi studentene 10 % rabatt på alle andre tjenester.
. De reklamerer også med at de er en av de få klinikkene som har studentrabatt.

Lurer egentlig også på hvordan det er med alder og rabatter. Er nå 20 år, og har hørt at du får rabatter om du er under 21?

Lenke til kommentar
@Stany: Nice price! Litt skeptisk til lærlinger, men om de bare tar røntgen er det jo forsåvidt greit:P Og 60% av ordinærpris var jo veldig bra! Hva mener du med "tilbakebetalt overstigende fra sit"? Holder på å få 2 visdomstenner, så det kan bli dyrt!

Fant forøvrig en tannlege som heter Dine Tenner som jeg sendte mail til. De hadde visstnok en studentpakke:

Studentpakken består av undersøkelse med to røntgenbilder til kun 350 kroner. I tillegg tilbyr vi studentene 10 % rabatt på alle andre tjenester.
. De reklamerer også med at de er en av de få klinikkene som har studentrabatt.

Lurer egentlig også på hvordan det er med alder og rabatter. Er nå 20 år, og har hørt at du får rabatter om du er under 21?

Lærlingene var flinke og han som var tannlege passet veldig på:) Jeg hadde ganske dyre utgifter selv, så derfor måtte jeg ty til denne tannlegen :p Men vil faktisk si at han var flinkere enn mange andre tannleger jeg har vært hos...kjente ikke noe selv om jeg rotfylte:)

Når det gjelder SiT helserefusjoner sjekk; http://sit.no/helserefusjon/

"Dine tenner"er helt ok pris i forhold til andre tannleger, men fortsatt dyrt:P

Når det gjelder trygdeetaten sier de;

"Fylkeskommunen gir også nødvendig tannbehandling for 19- og 20 åringer. Utgiftene for denne gruppen dekkes med minimum 75 prosent etter " "Generelle regler og takster for offentlig stønad til tannbehandling". www.trygdeetaten.no

Du kan jo høre med fylkeskommunen? Om dette ikke funker så har du jo SiT helserefusjon:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...