andjoha Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Ja, som spørsmålet sier.. Hva er de viktigste codec'ene osv. man burde ha inne på pc'en til en hver tid bortsett fra divx, xvid og ac3 filter? (hvis man ser mange filmer som man laster ned osv.) - Takk :=) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 De du får med i NIMO coedec pack. (om det svarte på spørmsålet dit) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Last ned Gspot Bruk det til å finne ut hvilket kodek filmen din trenger. Er kinda veldig jæft program Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Nimo suger pung. Du trenger hovedsaklig ffdshow, MPEG-2 og AC-3. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Om du begynner å gå lei av den elendige diskantgjengivelsen på mp3, burde du virkelig laste ned mp3pro kodeken. (vanlig mp3 gjengir opp til 10 kHZ, mens mp3pro gjengir opptil 16 khz, menneskeøret oppfatter opp mot 22 khz) Gratis DEkoder laster du ned til winamp fra www.mp3prozone.com. For å ENkode trenger du enten gratiskoderen fra Thompson (maks 64kbps), men aller helst Musicmatch v7.2 eller høyere. Jeg vil påstå at mp3pro i 64kbps er mer behagelig å høre på enn mp3 i 320kbps... Du merker at du veldig fort blir sliten når diskanten hele tiden "stikker" deg i øret ved mp3-lytting. Jeg tror også at mp3pro er den beste komprimeringen du kan velge... Tror det er bedre (i alle fall mer medgjørlig) enn WMA og OGG... Litt usikker der men... Lykke til! Lenke til kommentar
stranden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Nimo suger pung. Du trenger hovedsaklig ffdshow, MPEG-2 og AC-3. helt enig.. . Nimo ødela media playern min.. rart.. eneste jeg kunne var å reformatere for å fikse.. menmen.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Nimo suger pung. Du trenger hovedsaklig ffdshow, MPEG-2 og AC-3. helt enig.. . Nimo ødela media playern min.. rart.. eneste jeg kunne var å reformatere for å fikse.. menmen.. Hvordan ødela det mediaplayeren? Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Nimo suger pung. Du trenger hovedsaklig ffdshow, MPEG-2 og AC-3. Enig. Burde skaffe noe som heter K-Lite Codec Pack isteden for ettersom den legger kun inn de viktigste tingen og rører ikke andre programmer. Lenke til kommentar
Term Skrevet 18. april 2003 Del Skrevet 18. april 2003 Last ned Gspot Bruk det til å finne ut hvilket kodek filmen din trenger. Er kinda veldig jæft program Takk for tipset. Det har jeg sinnsykt bruk for nå, ettersom jeg ikke finner ut hvilken kodek 28 days later er kodet i. Det har irritert meg i noen dager. Jeg mener jo at jeg har alt mulig slags kodeker på maskinen min da, men tydeligvis ikke. Bare vente til Jobb er ferdig da... 3 times igjen :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå