Kakee Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei Ville gjerne ha hjelp til oppsett av en rimelig allrounder stasjonær som skal hovedsaklig bli brukt til surfing, film og litt spill. link til handlekurv Lånte handlekurven til en tidligere her. Er denne helt komplett? Har ingenting fra før av cd-rom o.l. Har heller ikke bygd pc før men tror ikke det kommer til å bli det største problemet. Helt til slutt, noen som har en 24'' skjerm med god oppløsing å anbefale? Jo billigere jo bedre! På forhånd, takk! Endret 13. januar 2009 av Kakee Lenke til kommentar
Kakee Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Kan tilføye at jeg kan strekke meg til rundt 6k når det gjelder pcen, skjerm kommer i tillegg. Den må også ha wlan. Endret 13. januar 2009 av Kakee Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Her er ett jeg satte opp til en annen: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=91221 Lenke til kommentar
Kakee Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Ok arne den er sikkert bra den, men kunne du/dere legge til en wlan antenne som passer og cd-rom/brenner? En ting til som også er et must! Pcen må ha mulighet til å koble til 2 skjermer, gjerne hdmi også! Endret 13. januar 2009 av Kakee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå