xylitol Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hei Jeg har mistet min Battlefield 2 cd-key, men har det installert på en gammel data jeg ikke lenger bruker. Det jeg vil er å spille BF2 online på min nye data. Derfor lurer jeg på om det er noen måte å overføre noen ting slik at jeg kan spille online. Jeg har installert med en ugyldig cd-key på min nye pc. Har sjekket i registeret, men cd-keyen er blitt kryptert etter en patch og nå finner jeg bare en lang hash ting. Jeg har prøvd å kopiere denne lange koden over på min nye pc men står forsatt at jeg ikke har gyldig cd key. Er det noen måte jeg kan få spillt online på min nye pc? Endret 13. januar 2009 av xylitol Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kan du ikke ta bilde av coveret og sende det til utviklerne, og så ber du om ny kode? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kan du ikke ta bilde av coveret og sende det til utviklerne, og så ber du om ny kode? Funker det med 2142 også? Lenke til kommentar
xylitol Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Tviler på at det med bilde av cover funker. Isåfall er det nok bedre å sende cd-key hashen vel? Uansett så er coveret og borte vekk Har forresten BF2 special forces, funker det å spille det online uten legit bf2 cd-key? Endret 13. januar 2009 av xylitol Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kan du ikke ta bilde av coveret og sende det til utviklerne, og så ber du om ny kode? Funker det med 2142 også? Det funket da jeg sendte mail til Funcom ang. mistet nøkkel til Age of Conan. Det er jo verdt forsøket. Lenke til kommentar
xylitol Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Sendte mail og forklarte saken. Jammen fikk jeg rask svar og jammen fikk jeg en ny CD-key, snakker om service Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Battlefield 2 er jo såpass gammelt å billig nå at de ikke er så veldig nøye med det lenger, men kanon spill er det fortsatt. Bra det ordnet seg. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sendte mail og forklarte saken. Jammen fikk jeg rask svar og jammen fikk jeg en ny CD-key, snakker om service Hvilken addresse sendte du til? Jeg har mistet manualen der cd-keyen står og må ha en ny en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå