Gå til innhold

Mus slutter å fungere.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Logitech G5 gamer mus:) Har hatt den i ett år no, men for ei lita stund tilbake har musa begynt å slutte på meg. Opptil flere ganger har musa resetta seg på en måte. Den stopper å fungere i 1-2 sec og resetter seg. Etter ei lita stund så koblern ut helt. For å da få den til å fungere igjen drar jeg ut USB-pluggen å setter den inn igjen, da går det 4-6 sekunder før den er oppe å går.

For å få slutt på dette har jeg installert nye drivere, har kjørt igjennom Norton scans, adaware scans og spybot (justincase). Men ingenting har blitt forbedra. Ogsa installert nye USB drivere uten hell. Har også testa to andre muser jeg har men akkurat det samme skjer. Det ser ut til at den bare klikker på meg når jeg spiller, men nå i det siste har den også slutte å fungere mens jeg surfer på nett osv...hva kan detta være?

Det kan da ikke være USB portene selv for da har jo tastaturet sluttet å fungere..samme som webcamme osv.

Eneste siste løsningen er å installere windows på nytt. Noen som har flere tips?

Setter pris på seriøse svar:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...