mafiamann Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 hei jeg kjøpte en sånn en av komplett for ca 3 måneder siden da. med bøyd ramme, (noen som hadde åpnet esken og antaglivis mistet kortet i bakken og satt den inn igjen på komplett) men iallefall virket jo kortet så jeg fikk ikke byttet den men i det siste har det begynt å komme masse rare farger på det! agp volten er på 1.5, alt er på default liksom med nyeste drivere og sånt helt ny install av windows. men det er bare innimellom disse "tingene" kommer på skjermen da. skal jeg dra til komplett og prøve å bytte ? det kommer sånn grønne striper nedover og bortover på hele skjermen noen ganger virker windows helt bra til jeg starter opp et spill og da kommer disse stripene over hele skjermen de kan bli borte også kommer de tilbake igjen. tror dere det er kortet eller bios ? noen andre som har opplevd noe lignende ? noen bra kort tester program ?[/url] Lenke til kommentar
Zoombie Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Jeg fikk også mønster med firkanter og streker, når maskina hadde stått på ei stund. I tillegg hang skygger av vinduer som jeg lukket, igjen etterpå. Disse problemene begynte plutselig nå sist tirsdag. Det ble verre etter hvert. Jeg sendte kortet tilbake til Komplett i går. Jeg hadde det i ca 2,5 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå