andymann Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har problemer med DEP som stopper nesten alt jeg starter(har vista). Jeg prøver å oppdatere java - helt umulig. Prøvde å deaktivere fra avanserte systeninstillinger, ytelse, innstillinger, datakjøringsforhindring, .. Der står "Datakjøringforhindring (DEP - Data Execution Prevention) gir bedre beskyttelse mot skade forårsaket av virus og andre sikkerhetstrusler. Der skulle man jo vanligvis kunne slå av tingen, men hos meg viser det bare grått - ikke mulig å forandre innstillinger... noen forslag? Lenke til kommentar
CortexN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg tror du er pålogget som bruker uten admin-rettigheter. I så fall vil du ha redusert tilgang og dermed ikke kunne gjøre endringer knyttet til DEP eller annen ytelse. Kan du logge deg på som admin? Er problemet i utgangspunktet at du ikke får lastet ned Java? Dette kan også skyldes sikkerhetsinnstillinger i nettleseren din. Hvilken nettleser bruker du? Har du testet en annen nettleser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå