boos Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Legges ut for slakt. Selv synes jeg det ble ganske bra. Endret 13. januar 2009 av boos Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 For min del ble det for kjedelig. Det skal mye til før abstrakt fotografering blir bra, og her har du ikke klart det. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Det var behagelig å se på, men linjene som er i fokus burde kanskje vært helt rette. Alt ettersom kunne du prøvd med en diagonal via en crop, men jeg heller mot lodrette linjer. Ellers kunne du økt kontrasten bittelitt, og skarpet opp det som er i fokus (og kanskje masket bort oppskarpinga som treffer det som er ute av fokus). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Pent i all sin enkelheit tykkjer eg. Litt spenstig med den harde linja gjennom dei ellers mjuke tonane. Tek seg sikkert bra ut på print. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå